Wat je even kwijt wil #34

Ga als telefoonhokje! @monkeyslut Ik vind dit soort vragen zo leuk! Ik heb altijd gekke ideeën, maar nooit mensen die ze mee willen uitvoeren of zelfs naast me willen lopen…
Of ga als trend die voorbij is, scooby doo ofzoiets. Of als telefoonboek!
Als de oude K3. Als DVD of CD!!!
Als pijl en boog. Als klaptelefoon. Als raar virus. Als kolonist!
Als de VS over 20 jaar. Als face to face gesprek

Ik heb nog meer ideeën en enthousiasme, maar dat bewaar ik voor later

8 likes

Dinosaurus :t_rex: :rofl:

Ik ook. Maar Apple zelf heeft de lijn bijna volledig uitgefaseerd.

1 like

Jaa @monkeyslut en dan met de dansende banaan en dat mensen je een krabbel en respect kunnen geven

8 likes

En wie staat er vollop op de site van mn dansschool in een video… jup me

3 likes

Ahh jaa, elke zondag ochtend de videoband kijken bij oma :smiling_face_with_three_hearts:
Hadden het laatst nog via YouTube bekeken op haar tablet, haha. Heerlijk

2 likes

Kan iemand even tegen me zeggen dat ik van mijn luie reet af moet en eten moet kopen? Thnx

Thuisbezorgd.nl

3 likes

Breng me niet in verleiding :joy:

2 likes

Onderweg naar de negenmaandse beurs voor werk. Red mij!

Ik wil niet als dier! Denk dat iedereen als dino gaat haha

@Hatsmetflats @anon42392789 oh echt leuke ideeën! Wil wel iets wat een beetje haalbaar is zonder dat ik er veel geld uit moet geven. Maar hier kan ik zeker wat mee :smiley:

1 like

Vraag me echt af wie jij hiervoor was!

2 likes

Of als MSN!

2 likes

Omg ja

Sterkte. Ik behoor tot de doelgroep en wil er nog niet dood gevonden worden :joy:

1 like

Ik heb weer eens buikpijn en dat vind ik irritant.

Fangirl123

13 likes

Ik blog voor een vrouwenwebsite, omdat ik daarvoor gevraagd ben vanwege mijn studie. Alleen ik heb eigenlijk altijd een hekel aan vrouwendingen, vooral als ze christelijk zijn.(al is dit wel prima, want ze laten me lekker mijn gang gaan) Nu zie ik dus dat mensen van deze blog op de huishoudbeurs staan om reclame te maken voor ons. Ik kan het als 22-jarige toch even psychisch niet heel goed aan dat ik hierbij hoor

8 likes

Hee! Don’t hate the Huishoudbeurs! Is cultuur!

1 like

Over 30 jaar vind ik het vast prachtig

1 like