ffp2 maskers?
Ik snap niet waarom europeanen nu ineens mondkapjes gaan dragen. Omdat ze gezien hebben dat aziaten dat ook doen. En dan gaat dat in dat witte boomer brein zo van " In azie is er een virus zij dragen mondkapjesā¦ dat doen ze wss om dat virus niet te krijgen ik moet ook zon mond kapje!!!"
Maar (correct me if i am wrong) zij dragen dat als ze zelf ziek zijn om andere niet te besmetten.
Dus vanaf nu af aan vertrouw ik geen enkele tatta met een mondkapje
Dankjewel! Dan verwijder ik mijn bericht weer en zet ik het in het andere topic
Grappig! Dit gebruiken we in het ziekenhuis waar ik werk bij mensen die TBC hebben. Wist niet dat ze āookā geschikt zijn om mee te klussen!
Tot een paar jaar terug kende ik dit helemaal niet (als kind nooit gehoord) maar mān vriend zingt het wel eens! (we hebben geen kind trouwens dus hij heeft het dan niet tegen iets of iemand, hij begint gewoon in het niks te zingen dan)
Jaaa ik ken hem ook! Er was ook een filmpje bij dat opgenomen was in een treintje in een pretpark ofzo ergens midden jaren '90. Van Leonie Sazias! Krijg er altijd zoān fijn nostalgisch gevoel van.
@Dazed ik ben je vriend
Ik kreeg op youtube zoān aanbeveling van een filmpje van alle wardrobe essentials die je moet hebben en de enige ābasicsā die ik ook had was een leren jack, een skinny en een zwarte kleine tas. Maar die vrouw heeft wel 3 basic denim jackets???
Ik worstel echt een beetje met mijn nieuwe werkrooster. Ik ben van onregelmatig naar een regelmatig rooster met de weekenden vrij en 1 doordeweekse dag vrij gegaan.
Ik weet gewoon niet wat ik kan doen op deze dagen, behalve wat chillen thuis maar dat wil ik niet altijd.
Ik ga binnenkort naar Disneyland. Ik hoop dat ik me daar echt weer kind voel, haha. Ik denk dat ik maar Minnie Mouse oortjes en een grote ballon ga kopen daar
Ik heb echt bang dat mijn reis niet door gaat gaan door dat virus
De griep kan ook nog muteren, dat geldt voor elk virus ongeveer (zeker voor RNA virussen zoals de griep en coronavirussen). Het is natuurlijk belangrijk dat alles goed in de gaten wordt gehouden, want het is immers nieuw, maar de mutatiesnelheid is echt geen reden voor paniek (of je moet om elk virus gaan panikeren en dat lijkt me een slecht idee). Ook over het sterfelijkheidspercentage valt nog weinig te zeggen, lijkt nu ietsje hoger dan griep, maar lastig te zeggen omdat waarschijnlijk niet iedereen met milde/geen symptomen getest is.
Ik heb zaterdag een feest met het thema uitgestorven. Ik heb echt geeeen idee, wil liever niet als dier (want te voor de hand liggend, en niet per se makkelijk). Ik dacht misschien aan Hyves/Facebook of een beroep dat niet meer bestaat. Als iemand nog een grandioos idee heeft hoor ik het graag
Ga als huisvrouw
Oh dit is wel serieus leuk!!
Ik ga voor de 3e dag op rij worstenbroodjes eten #fitgurll
En verder ga ik de rest vab de dag op de bank liggen brak te zijn
Een uitgestorven beroep misschien? Melkboer of lakei oid
Als vergeten groente , of als zuid nederland na carnaval.
Jaaaa Hyves! Zoān leuk idee!
Medewerker van een keten dat niet meer bestaat (misschien heeft iemand nog wel een Bart Smit, V&D, Kijkshop shirt o.i.d)
Praatpaal
Samson & Gert
iPod
Waarom hebben we als maatschappij besloten dat het niet okƩ is om in je pyjama te werken/boodschappen te doen/naar een cafƩ te gaan. Daar hebben we toch alleen maar onszelf mee?