Wat je even kwijt wil #34

Ik zou het liefst weer werken bij mijn oude baan van bijna 3 jaar geleden, maar ik ben zo bang dat ze me in mijn gezicht uitlachen of er achter mijn rug om over me wordt gepraat van “nu komt ze weer terug” terwijl ze toen zelf weg is gegaan. Maarja het gras is dus niet perse groener aan de overkant en ik vond het daar, op de manager na maar die is nu weg, echt super leuk. Voelt toch een beetje alsof ik met hangende pootjes terug ga.

1 like

Echt? Vind wel beetje aso om je zwangere vriendin op dr bank te laten slapen. Sorry

3 likes

Ja achjaaa… dacht dat de bank eig wel chill zou liggen (ziet er echt heel comfy uit), maar ligt echt super ruk :sweat_smile:
Dus denk dat ik morgen avond al maar naar huis ga rijden.

Lief! We hebben vanavond gepraat en hij weet het echt niet meer… :pensive:

1 like

Ik moet morgen naar de stad voor kleding maar ik haaaaat winkelen. Sowieso haat ik kleding kopen. Ben er nu al chagrijnig om😂 Maar wordt na 4 jaar en een heleboel gaten wel weer eens tijd voor iets nieuws…

Ik ben alleen thuis, en mijn hond begint ineens in het niets te blaffen :flushed::scream: Gelijk bang dat er iets is nu, of iemand die hier verstopt zit ofzo​:joy:

Een zwart pak en leren handschoentjes en edn grote bril. En wat extra elastiekjes voor je staartje

2 likes

Ik ben 24 uur wakker

Hoe is het afgelopen?

Uiteindelijk heeft hij een boekje in de kast gevonden om het ding te resetten. Gelukkig goedgekomen dus:)

Hahaha zoals ik al dacht! ik kom niet op en m’n lichaam is zo stijf als een hark :+1:t3:
Dit beloofd een mooie dag te worden.

Haha ja ik hou ook van kleinere zalen maar dat ze in Carré was wist ik niet eens. En het is volgens mij zelden zo dat grotere artiesten in kleine zaaltjes optreden. Ik vind het leuk dat ik een kaartje heb :smiley:

Ik droomde vannacht dat ik zwanger was van drie van mijn vriendinnen. Dus een baby waar wij genetisch allemaal 25 procent aan bij hadden gedragen.

13 likes

Ik heb cappuccino van De Broodzaak en het is echt goor :confounded:

Ik heb gister m’n vriezer helemaal uitgezocht en ontdooid en ik verbaas me over hoeveel ruimte ik nu weer heb, zat blijkbaar echt veel ijs in

3 likes

Ik heb een fles elderflower siroop. Welke alcohol is hier lekker bij?

Gin!

2 likes

Gin inderdaad. En met een prosecco kun je Hugo maken. Is denk ik lekkerder dan uit zo’n fles :stuck_out_tongue:

Deze week zijn er meerdere pakketjes bezorgd bij mijn ouders (Die zijn altijd thuis omdat ze met pensioen zijn en er amper op uit gaan) en vandaag ga ik daar weer op bezoek en is het een pakketjes heaven :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Mijn nicht is voor vandaag uitgerekend en ben nu best benieuwd of de baby vandaag komt

13 likes