Wat je even kwijt wil #34

Ja ik denk dat ik het zo eerder heb gedronken, maar ik hou helemaal niet zo van gin :sweat_smile:

@Penny_Lane ik spot een humblebrag!!!

17 likes

Viooltjes vanavond: oeps, zou ik vanmiddag weer in bed gaan liggen, heb ik alsnog 10.000 dingen gedaan…

6 likes

Een dag niet gehaat, is een dag niet geleefd.

7 likes

@Soy.peor hahaha :mask:

1 like

Ik snap hem niet…

Het schijnt dus het meest hygiënisch te zijn om in je arm te niezen maar ik vraag me altijd af hoe mensen dit doen?? Wat dan als je zo’n kei harde, natte nies hebt, dan zit je hele mouw daarna toch onder de harde snot?

2 likes

Eindelijk heb ik een nieuwe baan en kan ik weg bij de plek waar ik al heel lang onder mijn niveau saai werk verricht voor heel weinig geld :tada::champagne:. Door die blijdschap wilde ik mijzelf na maanden eens trakteren op een leuke set kleding of schoenen. Maar omdat ik in april geen salaris ontvang en dan heel lang op reis ben, ben ik als succesful adult maar gegaan voor packing cubes voor in mijn backpack :joy:. Maar eindelijk een nieuwe baan dus :biggrin: :biggrin: :biggrin:

61 likes

Vanochtend de schrik van mijn leven. Een van mijn katten lag op de punt van het bed te slapen, viel er opeens vanaf en bleef zo op de grond liggen. Dacht echt even dat hij dood was maar hij sliep gewoon verder :face_with_raised_eyebrow:

28 likes

Je had me net gemotiveerd! :muscle:
Helaas was het hier niet windstil :persevere:

1 like

Je nieuwe avatar, staat je goed!

1 like

HAHQHAHW omgg ik zag dit niet. Ik loef het haha thanks @Lula

5 likes

Ohhh ik dacht dat je het zelf gedaan had hahha

1 like

Hahahaah nee de mods beschermen me haha

1 like

Ik moet dit weekend rapporten schrijven en pas nu die pomodoro methode toe die ik op het forum heb gezien en tot nu toe werk het goed :smile:

2 likes

Heb 0 intrinsieke motivatie om uit bed te komen, terwijl er genoeg te doen is wat ik ook nog eens leuk vind om te doen. Hoe schop ik mezelf uit bed? Pls send help.

Ik ben zo inspiratieloos dat ik volgende week maar het corona-virus thema voor een les gebruik :’)

1 like

weg

123 likes

Maar even voor de zekerheid: ben je nog steeds een basic bitch?

6 likes

Oooh bij de recherche! Als detective-serie-binger is dit echt m’n onwerkelijke droom haha.
Fijn om te horen dat het verder ok met je is.

2 likes