Omg mag ik je ook volgen @Ohappyday ?
Ik vind de Nederlandse uitspraak ‘als de pleuris uitbreekt’ zo leuk. Zo jammer dat niemand hier in Vlaanderen zou begrijpen wat ik bedoel.
Maar wat is een pleuris eigenlijk?
Aah ja pleuritis is wel een ding!
Niet leuk wat je plannen ook zijn, je gaat er ongetwijfeld iets moois van maken. Knuffel!
@HvO
J is idd getrouwd met kleine L.
Maar de officiële plechtigheid zal deze zomer pas plaatsvinden.
Ik vind ‘oppleuren’ en ‘krijg de pleuris’ ook leuk
Ik heb zo lekker gegeten bij een wijnbar en ze waren vergeten de tweede fles op de rekening te zetten dus het was ook ziek economisch.
Zo ff voor €500 aan kleren en hakken besteld (natuurlijk niet om allemaal te houden).
Ook op Zalando en zie nu net pas dat zij 1-4 werkdagen levertijd hanteren. Ik stap as vrijdag vroeg in de ochtend in het vliegtuig dus living on the edge … Fingers crossed dat het én op tijd binnen komt én er iets goeds bij zit.
Vast wel! Vind zalando altijd best snel. Mijn bestelling was er laatst met 2 dagen
Mannen zijn stom.
What happened
Oh niet heel veel eigenlijk haha maar ik vind mannen wel stom enz.
Wat haat ik inpakken toch. Hoe weet ik nou wat ik zondag aan wil doen?? Vreselijk vooral omdat ik zoveel alter ego’s heb
Een hello fresh box?
Voor elke alter in ieder geval 1 setje.
Je wilt niet de ene voortrekken natuurlijk
Ik ben zo emo na een fles wijn en een afscheidsetentje met mijn collega’s. En mijn baby’s… Ik moest bijna huilen toen ik aan een baby dacht van de week. Maar waarschijnlijk mist zij mij niet eens want ze krijgt nu toch eten en liefde van iemand anders!!
Maarja op naar iets nieuws
Dat is echt serieus best een goede invalshoek om in te pakken
Je bent echt zo’n icoon Karl.
Ik ben bij een vriendin en moet op de bank slapen, wie komt er morgen dus niet meer recht
Ja dat is inderdaad ook een van de personen waar ik voor moet inpakken!!