Wat je even kwijt wil #34

Ik heb net zoveel gegeten en daarna nog veel ijs als toetje en wijn, ik ga zometeen echt heerlijk in een foodcoma liggen, can’t wait

2 likes

Ik heb zo veel zin om te dansen, ik probeer nu slachtoffers te regelen

Hey wat fijn die faq enhuisregel banner good job @moderators

6 likes

Haha dat is helemaal waar!

@anon42392789 elke keer als ik net aan jouw nieuwe avatar gewend ben, heb je weer een ander :weary:

Wat ik trouwens ook al een tijdje wil zeggen is dat ik op instagram een forummer volg die een kindje heeft met een brilletje (hou t maar lekker vaag) en hoewel ik normaliter een hekel heb aan kinderen vind ik dat kindje echt het schattigste kindje ooit. Wordt er elke keer blij van, ze doet me ook zo aan mijn zusje denken. Dus @ whoever dit is: goed geproduceerd! 10/10 leuk kind

7 likes

Hahaha dit vind ik ook! En dat brilletje is zo fakking cute I can’t

2 likes

Jaaa eens :heart_eyes: @Ohappyday ? (Denk ik)
Ik vind btw alle forumkindjes (die ik volg) cute :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ahh nee ik ben de linker kwijt. Maar wel lief van je!

@Kurisu @Banananana ja, dat brilletje laat meerdere harten smelten hoor ik haha (zij zelf verder ook, meestal) :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

:heart:

@Chesirecat ja echt he, zo schattig! Ik zei dat ik later een geitje wil worden en nu zijn we besties volgens mij.

3 likes

Hahah geloof dat ze het vaag hield om privacy redenen ofzo maar goed nu heeft @Ohappyday het knolletje al geclaimd :heart:

2 likes

Ook petty ones? :smirk:

Ooohh sorry sorry! :see_no_evil:
Moet ik het weghalen?

Nee, laat maar staan hoor. Er staan geen foto’s bij en mn insta staat verder privé :wink:

1 like

Mag ik je volgen? Of is dat slecht voor mn eierstokken

2 likes

@Ohappyday ik was stiekem ook al benieuwd :speak_no_evil:

4 likes

Slecht voor je eierstokken :nerd_face:

1 like

Ja goffer ze zijn er nu helemaal uit gerammeld

3 likes

Hahha is t zo erg??

Ik kan ook wel filmpjes posten dat ze jankend op de grond ligt omdat ze iets niet mag, zijn ze zo weer terug op hun plaats :rofl: #instaperfect

4 likes

Helaas zijn al mijn vriendinnen gesetteld en wil dus niemand meer :frown: nu ben ik met de muziek heel hard aan het poetsen en schoonmaken. Oh en drink wijn