Er stond een vrouw heel hard te hoesten op het perron en mensen begonnen al een beetje hun mond onder hun sjaal te doen. Toen riep ze keihard: LAAT MIJ EN M’N CORONA MAAR ALLEEN IN EEN COUPÉ ZITTEN
Omg Ik ben verantwoordelijk voor letterlijk 1% van alle likes.
Ja een conductrice na een tijdje toen ik zelf al naar een andere coupe was gegaan, maar toen was de jongen al weg… Zag laatst wel op een scherm in de trein een website en een telefoonnummer waar je melding kan doen van zulke dingen. Als ik dat toen had geweten had ik dat zeker gedaan
Ruim gewoon je zooi op
Oh help ik heb me aangemeld voor de masterdag in mijn stad, misschien wil ik wel een tweede master doen??? Moet nog werken tot m’n 98e dus why not toch
Ik word omringd door mondkapjes en daar krijg ik echt hoestzin van, omdat ik het ietwat overdreven vind.
Ik heb vandaag voorgesteld om met m’n stagekinders naar m’n werk te gaan voor een rondleiding, een rekenlesje op locatie en themales. En m’n mentor vond het een leuk idee
In een vliegtuig op schiphol
Ik werk weer een paar uurtjes per week in de snackbar maar de frietpan had net een storing en ik moest iedereen van thuisbezorgd bellen om dat te vertellen en dat was gezellig
Ahhw ik was bij het afscheids feestje van een ex collegq op mn oude werk en iedereen was helemaal blij dat ik ook kwam.
Soms denk ik echt dat ik veelste kieskeurig ben als het gaat om vacatures, misschien daarom dat ik nog altijd niets heb gevonden
Omg het dochtertje van mijn beste vriendin wil later een zeehondje worden* dus die zou haar beide ouders hiervoor verkopen denk ik haha. Ik zou die zeker van je willen overnemen!
*ze is twee.
Ik ben zo boos op mijzelf. Ik had maandenlang mijn haar uitgegroeid, mijn grijze haren getrotseerd en vandaag het gebleekt, maar ik kreeg mijn nekharen niet zoals ik wilde. Toen uiteindelijk maar een gok genomen en er weer zwart overheen getyft maar ik vond die lichte kleur juist zo tof en nu kan ik niet weer terug Had beter gewoon een undercut kunnen nemen en dan later maar de onderkant kunnen uitgroeien + opnieuw aanpakken.
Waaar? Ik ben de mijne toevallig vandaag kwijtgeraakt… denk wel dat meerdere mensen hun airpod kwijtraken, maar als het in dezelfde stad is heb je heel misschien de mijne gevonden? In stad weg? Het valt te proberen haha
Ik kan niet verwoorden hoe ultiem schattig ik dit vind. Ik heb nog ergens een vriendenboekje liggen waarin mijn broertje schrijft dat hij later politiehond wil worden. Heerlijk die fantasie van kinderen.
Ik zal nooit vergeten dat er ooit iemand vroeger bij Geef nooit op kroket wilde worden
Dit is in theorie natuurlijk mogelijk.
Aah zou heel toevallig zijn, maar was in een stad met H. Welke ben je kwijtgeraakt? Dit is een rechter. Mocht het niet lukken om de eigenaar op te sporen kan ik hem misschien aan jou geven?
Haha ja mijn broertje wilde brandweerzeehond worden, m’n nichtje ook dolfijn. Ik was duidelijk minder ambitieus, wilde vuilnisvrouw worden.
Klinkt nog altijd avontuurlijker dan kapster. Tenminste lekker in de buitenlucht.