Wat je even kwijt wil #34

Tussen de pijn door wel een blij dansje enz want… Er zijn geen afwijkingen gevonden op de hersenscan van die goede vriend van mij die in oktober (2019) in elkaar is geslagen/getrapt. Ommmmg zo fijn nieuws!

39 likes

Gelukkig!! Ik begon al te twijfelen of ik slechte smaak had, maar ik wist wel dat dat niet het geval was.

4 likes

Meer mensen die wel foto’s maar geen captions zien op Instagram? Heb al op allestoringen gekeken maar daar is niks te zien…

Het schap van de handgel enzo is echt geplunderd overal :flushed::flushed:

Haha ja mij ook, ik ben echt jaloers op meiden die mooi kunnen makeuppen

2 likes

Ja dat was ik ja! Ik reisde alleen niet in de buurt van Amsterdam dus ben benieuwd of het dezelfde is. Wel bizar ook :confounded:

Ik heb net 90 euro bespaard met boodschappen doen. Voel me erg succesvolle volwassene.

22 likes

Bizarre situatie. Heb je er toen nog iets mee gedaan? Personeel aangesproken ofzo

Oh, nee. Althans bij mij is alles nog als van ouds.

1 like

Ik heb nu ook opeens die onderste balk, misschien is het per thema verschillend?

2 likes

Wooooow wat is je geheim?

Ik heb die balk ook, in dit thema. Zal wel een update zijn ja

2 likes

Ik heb 1 airpod gevonden. Wat kan ik het beste doen om de eigenaar terug te vinden? Ik ga morgen denk ik ook even langs de Apple store. Maar misschien heeft iemand nog een tip.

Ik snap niet waarom al die handgel weg was maar niet de normale zeep. Handgel is toch alleen handig als je echt niet op een andere manier je handen kan wassen? Ik was nu gewoon mijn handen extra als ik van buiten kom, want buiten raak ik toch nooit mijn gezicht aan. In de trein is het misschien wel handig, maar verder lijkt het me onnodig. Gewoon goed je handen wassen.

3 likes

Er zijn hier al minstens 3.700000 likes uitgedeeld er zal een dag komen wanneer we meer likes hebben uitgedeeld dan inwoners in Nederland. :relaxed:

18 likes

Haha bij Etos was veel 1+1 en bij AH bijv robijn 4 voor 10 euro dus dat tikte lekker aan. Ook dingen die ik sowieso gebruik dus altijd heel satisfying :ok_hand:

Ik zit dus echt de hele godganse dag aan mijn gezicht, dat moet ik dus nodig af gaan leren.

2 likes

Niks, hooguit kan die persoon zijn airpod lokaliseren met find my iPhone, dacht ik. Denk niet dat Apple zelf moeite gaat doen om ze weer bij de eigenaar terug te brengen.

1 like

Die mensen in love is blind zijn echt compleet gestoord.

4 likes

Ik ben ook aan het kijken, wat een shitshow. Tot nu toe vind ik alleen Cameron en Lauren leuk, maar dat gaat vast ook nog ontploffen