Wat je even kwijt wil #34

Aahw leuk! Ik wil zelf ook nog op salsa les. En je hoeft niet te kunnen dansen om het te kunnen leren he. Ik hoop dat je het net zo leuk vind als ik en dat we elkaar misschien ooit tegen komen op een dans avond :blush:

3 likes

Heb hem net ook gezien! Hele kar vol bloem. En hij had ook het hele schap met pitabroodjes ingeladen! Wtf

1 like

Is dat niet gewoon iemand met een shoarmazaak die de weekendinkopen voor zā€™n pita shoarma en Turkse pizza doet?
Ik zie soms ook onze lokale shoarmaboer bij de Lidl alle bloem opkopen, blijkbaar is dat voordeliger dan bij een groothandel inkopen?

2 likes

Ik ben mijn spotifylijsten aan het opruimen, alle stomme nummers verwijderen en alles goed sorteren in playlists etc. Nog meer dan 8.000 nummers te gaan, wat een chaos :sweat_smile:

2 likes

Oh wauw echt?:open_mouth: Dat wist ik niet. Hoop dan dat het zoiets was. Zou wel slim zijn, want ik wilde juist pitabroodjes halen en zat al te denken om dan maar te bestellen

Iemand hier heeft misschien een jaar(!!) geleden het hier gehad over het spelletje ā€˜Cooking Crazeā€™. Sindsdien speel ik dat el-ke dag al bijna een jaar haha, ben zo benieuwd wie die tip gaf. Op hoop van zegen dus, deze reactie :raising_hand_woman:

1 like

Same!!

1 like

Dat is ook wel zo, het is gewoon spannend omdat het nieuw is, dus het zal wel goed komen! En wie weet!

1 like

Zo verslavend he, dat spel!

Mijn amandelen zijn eruit gehaald en nu wil iedereen opeens in mā€™n mond kijken. Voel me echt een zwangere bij wie iedereen aan de buik wil voelen. Afblijven. Is. Irritant.

(lekker ook als je net een bak kwark weg hebt zitten werken)

Huh waarom?

1 like

Telkens weer vergeet ik hoe pijnlijk ongesteld zijn kan zijn, fuck dit is niet grappig. :unamused: Alsof scheermesjes mij van binnen kapot aan het maken zijn ofzo.

Oh ik vind dit echt een geniale cover, maar zie dat ik in de minderheid ben.

8 likes

Er was toch laatst iemand die hier haar verhaal deelde over een jongen in de trein die zijn geslachtsdeel toonde? Ik weet even niet meer wie dat was, maar er is nu een opsporing naar een gozer:
https://www.ad.nl/binnenland/politie-deelt-video-van-jongeman-die-geslachtsdeel-laat-zien-in-de-trein~a6a2fafd/

Haha toch even bij het schap met antibacteriƫle gel gekeken in de supermarkt en echt alles was weg, ben toch een beetje teleurgesteld in de mensen in mijn wijk. Wat een hysterie.

1 like

Omg mijn vriend is giftig op me en dat is hij nooit. We zijn op vakantie en ik heb de wasmachine gesloopt in ons huisje. Hebbeen of andere klep niet goed dichtgedaan en nu blokkeert het hele ding en zit hij vast. Nu zit ik in een hoekje, want hij is als een gek dat ding aan het bestieren.

2 likes

Ik wilde op tijd naar huis vandaag, maar kreeg een spoedklus van de hoogste baas en ben nu als een bezetene aan het werk terwijl ik eigenlijk al helemaal gaar ben. Dat wordt een weekendje doorwerken vrees ikā€¦

Ik ben een luisteropdracht aan het maken van de taal die ik de afgelopen jaren aan het leren ben en het is ZO moeilijk. Dat frustreert me echt zo erg omdat ik dan toch inzie dat ondanks een aantal jaar leren, ik alsnog heel veel moeite heb mensen te verstaan, zeker als ze snel praten. Dan voelt het echt alsof ik het voor niks doe :face_with_symbols_over_mouth:

Ik ga zo ook eens kijken bij ons de buurtsuper. Kijken of die nuchtere Drente-naren ook zo zijnā€¦

2 likes

Ik was mā€™n werk even zo zat en ik ben zooooo moe, dat ik 2 uur heb opgenomen en lekker om 15.00 uur weg ben gegaan. Ik heb boodschappen gedaan, mā€™n kind lekker vroeg van de opvang gehaald en nu kijken we onder een dekentje Buurman & Buurman met limonade en koekjes. Weekend!!

20 likes