Wat je even kwijt wil #34

Om te huilen.

1 like

Voor deze gevallen heb ik een los matras in huis :stuck_out_tongue: Alleen dates/vriendjes mogen in mijn bed, maar ook dan mogen ze na een tijd op een los matras liggen :see_no_evil:

3 likes

Omg dit is toch wel echt een dieptepunt
:joy::sob::joy::sob:

Shit ik ben 2 weken te laat met het terugsturen van een Myjewellery bestellingā€¦ zal ik het toch nog proberen terug te sturen of gaat dat niet werken? Wat denken jullie?

Ik denk dat wijniet voor myjewlery kunnen spreken en je hun zelf even moet mailen

9 likes

Ik ga morgen naar de huishoudbeurs :joy:

4 likes

Nou wie weet heeft iemand hier haar bestelling ook een keer te laat teruggestuurd? Ik wilde even weten of iemand anders hier ook ervaring mee had en of zij haar geld nog had teruggehad of niet. Dat is waarom ik het vroeg.

6 likes

Ik zie de laatste tijd heel vaak die reclame van de nickelodeon schattenjacht in Malta op tv en ik snap het niet. Wie wil daar heen. Dat lijkt me pure, intense hel, ga je op vakantie om dan omgeven te worden door kleine kinderen en schreeuwerige cartoon figuren en dan ga je daarvoor naar Malta??? Waar is de tijd dat je nog naar dippie doe ging om flink te lijden als ouders

Heb net voor t eerst van mā€™n leven ramen gezeemd :raising_hand_woman:t3:

7 likes

Nou dippie doe is onderhand net zo duur als een vakantie naar Malta dus ik zou het dan wel weten

1 like

Ik zit op bed paaseitjes te eten en Vikings te kijken terwijl mā€™n stofzuigrobot stofzuigt en de katten vermaakt. #adulting

10 likes

Wel beter voor 't milieu en dan wordt Malta ook niet verpest

2 likes

Op mijn werk zijn ze echt compleet hysterisch vanwege dat coronavirus en ik word er helemaal leip van.

Mijn leven nu he : Solliciteren , dansen , gek worden van dat virus gedoe.

5 likes

Ik heb echt een intens paniekmoment: wat nou als ik later kinderen krijg en dan mijn baby kwijtraak in huis? Dat ik hem/haar op het aanrecht laat liggen of per ongeluk in de koelkast stop als ik eten pak.

Ik ben 22, student, vrijgezel en heb geen enkel kind op de planning staan voorlopig

32 likes

Dit klinkt als een scenario uit de Sims

47 likes

Ik heb mā€™n man en ik net ingeschreven voor een salsa proefles :frowning: Ik kan helemaal niet dansen dus ben benieuwd.
Ben sowieso (on)bewust geinfluenced door @Soy.peor

3 likes

Hopelijk heb je dan net zulke leuke verhalen :blush:

2 likes

Ik hoop het ook!
Het werkt altijd aanstekelijk als iemand enthousiast verteld over een nieuwe passie. Ik had het wel al langer in mijn hoofd maar had nooit de ballen om het ook echt te gaan doen.

2 likes

Ik wil een bestelling plaatsen bij Paulaā€™s Choice en heb me aangemeld voor de nieuwsbrief om korting te krijgen, maar die mail komt nu gewoon op geen van mijn mailadressen aan? Hij zit ook niet in de spambox.

1 like