Geen idee wat mijn hormonen aan het doen zijn, maar ik wil me met iedere, enigszins voor mij aantrekkelijke, man voortplanten!
Vrees alleen dat mijn man dat geen goed idee vindt, dus ik bewaar de kalmte.
Ik heb een beetje een fluimende mentor en vandaag komt het me goed uit. We zouden acht uur afspreken en dan tot 14:00 werken aan mijn dingen. Maar geen zin dus ik had al bedacht dat ik te laat ging komen (moet nog lunch halen en de winkel gaat pas om 8 open). Nu mailt ze net dat ze te laat van huis is gegaan en er pas 8:30 is en ook nog om 13:00 weg moet. Chill kan ik nog sporten én slapen voor werk vanavond.
Ik ken fluimen alleen als spugen/ praten met speeksel. Dacht al, hoe kan dat ooit goed uitkomen
Hahaha, oh die filmpjes ja. Ik heb een poosje voor m’n vriend gespeeld om muntjes te verdienen en toen heb ik zelf zo’n filmpje gemaakt van een mooi doelpunt. Ik wist alleen niet dat hij die trots aan al z’n collega’s zou laten zien
Er slaapt de komende twee nachten een vriendin bij mij, die ik niet zo geweldig goed ken, maar normaal lig ik altijd als een zeester overdwars in bed. Nu moet ik dus mijn ruimte delen. Dit wordt twee nachten niet slapen…
Omdat ik uit dienst ga deze maand (vandaag dus officieel omg) heb ik vakantiegeld gehad bij mijn salaris en nu zit ik zo:
Want ik had hier niet aan gedacht
Ik vind het altijd wel fijn om in de tram te staan en net was de tram aardig vol en toen vroeg een er een meisje aan me: “mevrouw wilt u zitten?”. OMG zo cute maar ik ben 26 en zie er best wel jong uit haha
heeerlijk gevoel! Bij ons is deze maand de 13de maand uit betaalt en ik heb precies hetzelfde! Al moet de spaarrekening ook eens aangevuld worden.
Onze poort js een beetje crappy geworden door de storm maar het heeft nu nog niet veel nut om hem te fixen. En net zaten er 2 kinderen en vet irritant spel te doen en steeds omstebeurt door de poort te kijken.
Dus toen heb ik ze als een soort boze buurvrouw laten schrikken.
Ik ben later echt die chaggie buurvrouw die om alles de politie belt
Yesss ik heb kaartjes voor Alanis Morrisette op 6 oktober! Nog meer mensen die gaan?
Ik zit nog te twijfelen omdat ik niet van die zaal houd. Ik houd van kleinere zalen en maak alleen voor Eurovision een uitzondering. En omdat ik deze week al 50 euro heb uitgegeven aan Incubus.
Hahahaha ja ik ook. Ik kreeg gewoon geen lucht meer toen ik die midget…midget…midget… hoorde @Zemraluani
De dag die je wist dat die zou komen: ik heb de hele ochtend met een stuk wc-papier uit mijn broek rondgelopen.
Ik sta echt op het punt om mensen te vermoorden. Waar zit de customer service van kpn? Ik hang al zolang in de wacht puur en alleen voor een nummerbehoud op een vaste lijn? Dat is gewoon een fucking knopje omzetten ofzo, zo legde de vorige gast dat enkele weken geleden uit: ohja gewoon even dan bellen, zo gepiept. Nou niet dus want deze simpele knaak heeft het nog nooit gedaan VERBIND ME DAN DOOR MET IEMAND DIE HET WEL KAN VERDAMMT
Neeeee, waarom??
een kaasje, een worstje, maar wel maar eentje, dan gaat de schaal terug naar de keuken
En dat is niet eens het worstkaasscenario. Misschien is er niet eens genoeg voor alle visite.
Ik heb allemaal spaarpotjes gemaakt in de bankieren app en voel me nu echt heel volwassen en georganiseerd
Een drankje een nootje dan leg ik het loodje
Zingt hij nu dan ben ik je boontje? Na dat drankje en nootje stuk. Wat verschrikkelijk.