Wat je even kwijt wil #34

Dat is dus serieus het enige waar ik bang voor ben, dat mensen de supermarkt leeg gaan kopen en dat ik dan dadelijk geen vrije keus meer heb in wat ik kan eten

7 likes

#maakkennismakingmethetcommunisme

2 likes

Ik vraag me wel echt af hoe het moet met mijn hond uitlaten als ik in quarantaine zou moeten gaan? :face_with_monocle: Ik heb geen tuin, alleen een balkon :grimacing:

Nee nee ik ben groot fan van het kapitalisme, altijd al geweest

4 likes

Ff met z’n kont uit het raam hangen zodat ie kan poepen

7 likes

:joy::joy:

afbeelding

Of dit, is serieus sprekend mijn hond ook nog hahaha

14 likes

Foto van je hond pls

Het hondje van de bakker
Die heeft iets gedaan
Die is gaan plassen
zonder naar buiten te gaan.

En van je hela hela holala. Hey!
helaaa helaaaa helaa holalalalalal

11 likes

Bewijs

63 likes

Doe dit met je hond

Ff op de foto klikken

29 likes

Bij deze zijn jij en je hond uitgenodigd in het ff quarantene hotel.

2 likes

Haha ja die ken ik :joy: denk dat ik toch maar pas hahaha

Toen kwam de politie
Die zei brave hond
Je bent gaan poepen
zonder naar buiten hangen met je kont
En van je hela hela holala. Hey!

Straks komt NPO nog met First dates quarantene hotel.

8 likes

Omg knappe man :star:

1 like

Niet kunnen slapen is slecht voor mijn portemonee nu ben ik weer aan het kijken voor zwart hoeslakens maar sommige zijn gewoon grijs op de foto’s. :confused:

En zwarte hoeslakens laten kattenharen beter uitkomen maar ik vind wit zo wit.

Oh ik zie dat mijn reactie wat bot is. Was niet de bedoeling! Heb inmiddels het beugeltopic doorgekeken en heb zeker info gevonden waar ik wat mee kan :slight_smile: Morgen maar eens de ortho bellen. Dank voor de tip!

2 likes

@LizzyBennet Aubameyang heeft vanavond in het echt gescoord (je denkt vast waar gaat dit heen) en ik word nu al de hele tijd getrakteerd op herhalingen van fifadoelpunten. “Kijk eens! Ook met Aubameyang! Lijkt er zelfs op hè?” Ja schat, bijna identiek. Na vijf doelpunten weet ik gewoon niet meer wat ik moet zeggen, send help

1 like

Oh mannnn mijn vriend had deze week vakantie en heeft dus terwijl ik op mijn werk was zijn fifadoelpunten GEFILMD

Overigens stuurde hij me gisteren deze foto, daar moest ik dan wel weer om gniffelen

7 likes

@mercurysummer @LizzyBennet Kunnen we een “Help-mijn-partner-speelt-FIFA”- lotgenotengroep starten?

6 likes