Ik moet volgende maand voor het eerst sinds tijden best wel weer zuinig aan doen dus ik ga een week menu maken en proberen vooruit te denken qua boodschappen. En ik geniet hier echt zo hard van? Voel me echt een moeke nu.
what de tatta lees ik hier nou weer .
Ik zweer je, is lekker!
Al is het het laatste voedsel op aarde ik eet nog liever tulpenbollen.
Mijn vriend heeft gister aangeven te twijfelen over onze relatie.
Hahaha onder elkaar echt zo lekker limburgsā:heart:
Ik ga morgen toch maar een maand voorraad afbakcroissants inslaan en ingevroren stukjes mango voor de vitamines
@Karl_Lagerfeld hoe groot is jouw leggingvooraaad?
Ik zat met mijn vriend R.Kelly- in the closet te kijken. Het was echt jaren geleden dat ik het voor het laatst had gezien en ik vroeg me ook af hoe dat nou ook alweer afliep. En ergens voelt het wel weird, want er is nu natuurlijk zoān controversie om hem heen, maar ik moet eerlijk toegeven dat dit wel echt een bizar meesterwerk is nu ik het heb teruggekeken. Hoe kom je erop ook? Het wordt ook steeds weirder. En ook heeft het gewoon 33 chapters?! Dat is wel echt commitment man wtf. Dit deel ook vooral omg
Je bent benieuwd of ik extra leggings ga inslaan voor het coronavirus?
Nja als de pleuris uitbreekt lijkt het me fijn als iedereen een steentje bij draagt.
Jij brengt leggings en ik tzaziki!
En samen dansen we de sirtaki
Nu heb ik zin in souvlaki
Ja lekker! Ik wil sws met jou in quarantaine
Lijkt me echt gezellig. Neem je je katten en de hond van je ouders mee. Dan leer ik jou bachata!
Oh shit sorry mensen voor t gespam. Jullie zijn ook welkom hoor. Wel een luxe hotel aub.
MIDGET
midget
Midget
Maar als nou niemand gaat hamsteren dan hebben we gewoon allemaal eten.
maar ik kom alleen als mijn katers ook mee mogen.
Och
Ik hoop dat jullie er uit komen samen. Knuffel voor jou
Neem milka choco bisquite mee en ik pas op je katten.
Met een bad