Zalando, asos, H&M, steps, ligt ook een beetje aan je budget en smaak denk ik?
Ik lig al in bed met de elektrische deken op standje cremeren: mijn favoriet.
Ik ben ongesteld en heb zojuist in een recordtijd een pakje chocoladekoekjes naar binnen gepropt.
Oh ik bedoelde niet dat je het hier niet mocht posten hoor! Ik zei het gewoon als tip, misschien staat er info in waar je iets aan hebt!
Snel even boodschappenlijstje maken!
Ik ga morgen op citytrip naar⊠TRIER! en heb nu al zin om zaterdag in een echt Duits restaurant te eten, vind de sfeer in zulke restaurants altijd zo leuk!
Mân vriend stuurde me net dit filmpje door en ik vind dit zĂł leuk om te zien!
Edit: oh geen mooie link, maar het zijn bewerkte fragmenten met beelden van New York uit 1911.
https://legacy.dumpert.nl/mediabase/7850641/03c4e004/rondje_new_york_in_1911_in_4k_60fps.html
Er is nu een programma over Nederlandse wintersporters die op de piste in Oostenrijk zijn gevallen. Ik kom niet meer bij van het âduits/oostenrijksâ van de Nederlanders.
Ik kijk My Feet Are Killing me, gelukkig geen leegte na een seizoen Dr. Pimple Popper
Over een tijdje zullen vast overal tips opduiken om voorraadkasten te ontdoen van beestjes
Oh god de HORROR stel je voor dat je meelmotten krijgt in zoân overvolle voorraadkast
Ik zei heel hard VEENMOL in een museum en niemand reageerde. Had zo gehoopt een forummer in het wild tegen te komenâŠ
Heb nu wel DE veenmol in het echt gezien, dat maakte mijn dag weer goed!
Pfoeee auto net op tijd klaar Wat wel jammer is, is dat het slot niet meer werkt via de afstandsbediening omdat de kabelboom (geen idee verder) versleten is. Dat gaat meer dan 250 euro kosten en dat is mn oude autootje ook niet waard. Nu nog een paar maanden oldskool met de sleutel in de deur de auto openmaken en op slot doen en dan hopelijk een nieuwe auto kopen.
Oke
En André en Monique weer bij elkaar. Wat een nieuws in vijf minuten tijd, ik ga even bijkomen.
Ik schrok net wakker door mân telefoon dacht even 100% zeker dat het ochtend was en ik ergens te laat voor was. Ben nu ook helemaal van het padje en weet niet wat ik moet doen, want ben niet meer moe.
Ik heb een beetje veel gedronken vanavond en toen fietste ik met een vriendin naar huis en bedachten we ineens dat het een goed idee was om te hamsteren ivm Corona en nu heb ik een tas vol eten gekocht dat ik eigenlijk helemaal niet wil, zoals soep uit een pakje en witte bonen in tomatensaus dus ik mag hopen dat we in quarantaine moeten anders gaat dat eten nooit op.
Witte bonen in tomatensaus met aardappels en vissticks onder elkaar! En een kloddertje mayo.
IS ECHT HEMELS!
Heb Jinek aan staan en na 2 min ergert ze zich volgens mij al kapot aan de tafelgasten (Gordon, Patty Brard en Jeroen van Koningsbrugge) die nogal lacherig doen over het Corona virus. Zij probeert het dan zo serieus mogelijk te maken terwijl zij dit totaal niet zijn, zo ongemakkelijk