Wat je even kwijt wil #34

Daarom FUCK de ingeblikte groente hoor

Ok ik ga morgen het chipsschap leeg kopen!!!

2 likes

Ik betaal gewoon per afspraak/factuur. Dus in het begin heb je wel de grootste rekening. Daarna alleen de controles. Er is hier ook een topic over beugels :slight_smile:

2 likes

Ik mocht van m’n moeder geen ijs uit de vriezer pakken. Nu wacht ik tot ze straks weg gaat en ik het stiekem kan pakken. Voel me weer 8 jaar

16 likes

Mag je dan wel door de macdrive? Ik vraag dit voor @Oprah

2 likes

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Zolang je je raampje niet open doet moet dat goed komen denk ik…

2 likes

Excuus, dan verhuis ik daar heen.

Misschien heeft oma wel de ESBL bacterie in haar urine.

Onze bejaarde onder buurvrouw verhuist naar een verzorgingstehuis. We hebben met de buren een kaartje gekocht maar ik weet niet wat we er op moeten zetten.

Vriend: beste mw (…) het gaat u goed.

Het lijkt mij zo alsof ze dood gaat/is, maar een beter alternatief heb ik niet.

We hebben niet echt contact gehad, dus kan haar nergens echt voor bedanken.

Iets van: “we wensen u het allerbeste en hopen dat u daar snel uw plek vindt” ?? Ofzo haha wat moeilijk eigenlijk

3 likes

Die ga ik even voorleggen, vind het inderdaad heel moeilijk. Ik ga er vanuit dat ze ook niet helemaal daar vrijwillig heen gaat (neem aan dat iedereen liever thuis zou wonen, afgezien van of het beter is)

1 like

“Veel woonplezier op uw nieuwe stek, groetjes de buren van nummer 34.” Je kan t niet echt mis doen denk ik? Al klinkt het gaat u goed wel heel zwaar inderdaad haha

1 like

Ik heb echt next level ingeslagen bij de supermarkt, ik kan nu minimaal voor een maand in quarantaine :grinning:

1 like

Maar heb je wel snacks?!

Zeker! Chocolade genoeg voor een maand :joy:

1 like

Dat zeg ik ook elke keer en toch is het dan met een paar dagen al op

10 likes

@Ruby haha die berichten zo onder elkaar

4 likes

Waar kun je nette jurken vinden voor een bruiloft?

Ik krijg echt FOMO van al die berichten van mensen die eten aan 't inslaan zijn :neutral_face:

8 likes