Wat je even kwijt wil #34

Oh nee echt helemaal niet in de buurt haha. Maar wel heel lief van je, thanks!

1 like

en @pesto ja, ik heb om een overleg gevraagd op dinsdag en dan ga ik voorstellen om mijn stage uit te smeren over het hele semester, in plaats van 8 weken fulltime. Ik heb verder nauwelijks vakken, dus dan zou ik niet zoveel lange dagen hoeven maken. Sowieso moet nu toch alles anders, maar dat moet dan maar.
Het voelt ook vooral als bemoeienis nu, al weet ik dat het goed bedoeld is

Ik wil naar huis. Raak momenteel echt overspannen van alle boze klanten en alle verwensingen die ik naar mijn hoofd geslingerd krijg.

Whoooo! Ik vind net een ongeopend bakje marsepein dat tot 8 maart goed is! :partying_face:

11 likes

Handig die herinneringenfunctie op FB. Elke dag allemaal gĂȘnante berichten deleten.

9 likes

Haha ik had een nieuwe pot haarmasker gekocht en in de douche gezet, en mijn vriend heeft blijkbaar tijdens het douchen dat label zitten lezen. Hij kwam de badkamer uit en vroeg ineens met een mix van bezorgdheid en verbazing ‘heb jij fly away hair??’.

36 likes

Voel me nu een beetje een doomsday figuur maar m’n moeder en ik zijn net ff de voorraadkast afgegaan en hebben een lijstje gemaakt van dingen die we morgen ff gaan kopen zodat we het in theorie 2 weken zonder boodschappen moeten kunnen uithouden hahaha. Ben liever voorbereid dan dat 't straks toch dichtbij komt en we in quarantaine moeten en alles al uitverkocht is.

Ik heb een vraagje, sorry als het niet mag. Heeft er iemand hier een swapfiets? Zo ja, is dat een beetje chill? Ik zit er aan te denken om dit te nemen voor de plek waar ik in werk. Zal een hoop schelen in kosten met de bus en wat extra beweging. Ervaringen zijn welkom :slight_smile:

Ik heb er een gehad! Vond het best chill voor een tijdje, maar de kwaliteit van de fietsen is niet al te best, dus al redelijk snel kwamen er bij mij steeds mankementen, ondanks dat mijn fiets nieuw was toen ik hem kreeg en er gewoon voorzichtig mee omging. En uiteindelijk ben je veel goedkoper uit als je bijv. via Marktplaats of bij de kringloop een eigen fiets koopt, want na een aantal maanden heb je dat er al uit! Maar als je dat niet wilt is het verder wel chill, als je bijvoorbeeld een lekke band hebt komen ze die gewoon plakken.

Ik heb er een en vind het echt super chill. Ik had zo’n gezeik met mn eigen fiets elke keer. Heb nu net een nieuwe omdat die andere kapot was en moet zeggen dat ik deze wel veel fijner vind fietsen dus daar zit wel verschil in. Maar ze doen zo lekker niet moeilijk over dingen, ik vind het een verademing.

1 like

Ja, uiteindelijk is dat ook goedkoper. Echter als ik een lekke band zal hebben dan is de fietsenwinkel niet echt in de buurt, pas bij het station weer. Tevens ook redelijk duur voor een fietsenmaker. Komen ze dit dan plakken zonder extra kosten?

@Banananana dat is echt super fijn om te lezen!

Volgens mij wel! Hoewel je een band natuurlijk ook makkelijk zelf kunt plakken (als je dat wil hahah) en je ook fietsenmakerkosten er redelijk snel uit hebt denk ik. Maar het is verder wel chill en ze hebben ook wel een goede service!

1 like

haha ja als ik het goedkoop gedaan zou willen hebben dan zal ik mijn eigen fiets mee terug moeten nemen naar mijn woonplaats en daar laten plakken/vervangen. Hobby meneer die het doet voor 15 euro :stuck_out_tongue: Rondom het station vragen ze al snel 40-50 euro

Thanks in ieder geval :smiley: denk dat ik het binnenkort eens ga proberen!

1 like

Pff dat is echt irritant ja, ik neem ook nooit op in de trein. Vind het sowieso awkward om in de trein te bellen

Het idee is juist dat je nergens meer voor hoeft te betalen dus ook geen banden plakken. En zelf doen kan natuurlijk maar je betaalt er voor dus ik ga dan niet zelf lopen klooien.

1 like

Ik heb het al een jaar, vind het top

1 like

Ik bedenk me net dat ik al ruim 2 maanden niet heb gefietst :scream: Dat is echt super lang voor mijn doen. Love fietsen. Maar hij was nu stuk gegaan een week nadat ik een band had laten plakken dus was er een beetje klaar mee. Heb hem ook al jaar of 10 en het ding is echt geen opknapbeurt meer waard. Maar het is wel m’n fietsieee. En wat is een nieuw kreng toch duur :frowning: Maar wil er wel eentje want dat lopen overal heen gaat me irriteren. Duurt ook zo lang allemaal.

Ik denk dat ik voor doomsday proppen gewoon 20 pizza’s zou invriezen. :joy:

18 likes

Mooie autocorrect :sweat_smile:

2 likes

En dan
 heb je 3 dagen eten
 (grappie)
Ik zou ook gewoon dingen als chips en chocola eten. Hallo stel je mag 2 weken nergens heen en je hebt snack trek

5 likes