Wat je even kwijt wil #34

Ik ben gegaan en met deze thuisgekomen, stond al lang op mijn lijstje :heart_eyes:

26 likes

Nee ik ga dus met mn vriend :flushed::flushed: niet dat we al geboekt hebben natuurlijk!

1 like

NEEM ME MEEEEEEEE
Heb zin in lekkere tapassss

Dit lijkt me echt superleuk maar ik ken niemand die met me mee wil. Ik kom crashen hahaha laat even weten of het een succes was!!

1 like

Aaah Dischidia Nummularia! Die heb ik al eens dood laten gaan :sob: Kreeg denk ik te weinig daglicht.

Zou hem trouwens niet proberen te verpotten, want dat is gewoon onmogelijk bij deze groene potten, dan valt je hele plant uit elkaar in stukjes.

1 like

Oh nee, wat naar. :heart: Snap ook wel dat als alles al tegenzit je gewoon zo snel mogelijk weer terug naar huis wil. Is er niks voor je te regelen, dat je het wat rustiger aandoet op stage etc maar je niet per se stil hoeft te zitten? Dat het niet voelt alsof je helemaal geen vooruitgang boekt?

hahaha al gedaan, maar die andere twee kende ik nog niet dus zal ze even aan m’n google map toevoegen met inmiddels al over 30 eetgelegenheden :grimacing: thanks!

1 like

Hahaha dat heb ik gemerkt bij mij erwtenplantje :joy:
Hij was trouwens erg nat, dus laat hem nu maar even te drogen hangen haha, hij hangt bijna pal voor het raam dus hopelijk krijgt ie genoeg daglicht. Voor nu laat ik hem maar even in dit potje tot ik een echt goede hangpot vind :joy:

Haha ja precies, ik had het ook met beide :joy:.

Ja ik ga je verder maar geen tips geven, aangezien het bij mij helemaal verkeerd afgelopen is :joy:

1 like

Pffff gisteren heb ik dus mijn auto naar de garage gebracht omdat er zondag met storm Ellen zoveel wind op de deur was komen te staan dat hij niet meer goed sloot. Hij kon toen nog wel op slot. Ik kon hem vrij snel weer ophalen gisteren. Eenmaal thuis geparkeerd kwam ik erachter dat hij niet meer op slot kon. Hij blokkeerde. Dus weer terug naar de garage. Daar wist de monteur niet wat het kon zijn. Of ik hem nog even kon laten staan zodat ze er mee bezig konden gaan. Hmmm ja prima want ik wil hem niet open op straat hebben staan. Nu is hij dus al veel langer weg dan verwacht, heb ik mijn plannen moet wijzigen en morgen om 08:30 is het laatste ophaalmoment voor mij ivm een crematie ver weg. Maandag heb ik hem echt weer nodig. Garage weet dit ook allemaal en zei dat hij echt vandaag klaar is (ik heb al 2x gebeld vandaag). Ze zijn nog anderhalf uur open maar ik ben er niet gerust op :pensive:

Dit is dus waarom ik er in eerste instantie zo tegenop zag om naar de garage te gaan :confused:

Oeh zo leuk :heart_eyes: welke soort is dit?

Geen idee eigenlijk! Normaal regelt mijn vriend alle auto dingen. Hij ging ook gewoon voor iets kleins maar nu het steeds langer duurt… ga het voorstellen mocht ie niet voor maandag klaar zijn!

Ik heb dus de taak op mij genomen, daar waar ik nu bezig ben doordeweeks, om de kantine schoon te houden. Krijg ineens allemaal complimentjes via de app dat het nog nooit zo schoon is geweest daar. Vet lief. :heart:

4 likes

Vervelend zeg, sterkte! :heart: Ik had een soortgelijke situatie met mijn stage, toen heb ik overlegd dat ik sommige dagen thuis kon werken en kortere dagen kon maken. Weet niet of zoiets mogelijk is maar hoop dat je toch aan je stage kan beginnen!

Ik mag alleen nog maar met de trap gaan van mezelf. Ik woon op de 10e verdieping. Ik ben nu bij de 5e verdieping aan het hijgen, ben benieuwd wanneer ik het tot de 10e volhou zonder buiten adem te zijn. Kom nu steeds als een hijgend paard de deur binnenvallen.

9 likes

Dischidia Nummularia! Ook wel string of nickels of dubbeltjesplant genoemd! Plant die ik al heeel lang wilde maar nergens zag, nu dus gewoon bij het tuincentrum. :smiley:

1 like

Haha @runnerlongs ik moet lachen dat jij meteen deze post liket. Misschien heb ik over een tijdje ook runnerlongs.

1 like

Oh het is eenmalig. En in arnhem. Weet niet of het in je buurt is anders wil ik je wel wat info sturen. Mijn vrienden zijn heel open en supportive dus je bent van harte welkom !

1 like

Haha zo leuk!
Wij doen dat ook graag en man je kan soms zo lang zoeken!!

Wil er ook een tegenover ons huis lol!

Ik vier vanavond mijn verjaardag met mijn huis en mijn broer zou ook komen. Hij heeft net afgebeld omdat hij te horen had gekregen dat een teamgenootje is overleden aan een hartaanval. Ik moe(s)t er spontaan van huilen, maar ik weet niet waarom? Ik kende die persoon helemaal niet.