Wat je even kwijt wil #34

Wacht nu op een belletje van de verzekering, maar die betaalt ook maar maximaal 30% van het totaalbedrag uit. Dus ‘t is helaas gewoon even pech :slightly_frowning_face:

Kan helaas inderdaad zeggen dat dat niet zomaar overgaat en belachelijk veel pijn doet. En hoge koorts etc.

1 like

Bah een vriendin van me heeft koorts en is onderweg naar een sollicitatie. Ze snapt het allemaal niet meer en stuurt foto’s van de omgeving en ik moet haar naar het gebouw loodsen. Hoop maar dat het goed komt pff

Thank god voor werken in de thuiszorg.
Shitload van die flesjes en mondkapjes voor handen.

1 like

Onze hypotheek is goed gekeurd!
Nu alleen de akte nog tekenen en de sleuteloverdracht.
:dancingbanana:

46 likes

ik ga maandag in m’n eentje naar new york, maar ik ben nog niet echt nerveus. zul je zien dat ik straks zwetend in het vliegtuig zit

7 likes

Permabannetje en me opsluiten in een hok en mijn handen vasttapen aan het toetsenbord, dan moet het wel lukken.

2 likes

Ik ga zaterdag misschien naar Barcelona en ik weet het gewoon nu al!

40 likes

Omg Iemand heeft in mijn naam mijn pa geappt voor hulp. Weeeeird. Nog geen vraag of hij geld kan overmaken maar het is sowieso iemand met slechte bedoelingen. Ook echt van ja heb nieuw nummer enz. Wtttf

Wij hebben echt veel te lang een 14inch ofzo tv gehad omdat mijn vriend dat intellectueel vond staan :joy::joy::joy: kon nauwelijks de ondertiteling lezen op dat ding.
Ben echt blij met onze nieuwe 42inch :sunglasses::grimacing: kijk er toch in de praktijk geen intellectuele programmas op :joy::see_no_evil::nerd_face:

6 likes

Het blijft ook leuk om te lezen hoe jij je op sommige gebieden ontwikkeld. Hoe zelfverzekerd je bent geworden en hoe je van de kerk een betere omgeving wilt maken. Dat het niet alleen bij mooie woorden blijft maar dat het echt draait om daden. :slightly_smiling_face:

4 likes

Ga je met een vriendin?
Want met je vriend is niet mogelijk toch, dat je hetbdan zo ver van tevoren al weet.

11 likes

Nee die zou nog niet eens geboekt hebben.

3 likes

Ik moet m’n bed verschonen en opruimen en heel veel studiedingen doen maar ik heb zo’n zieke spierpijn van dinsdag in m’n armen en ik voel me emo en down dus ik kijk al de hele dag filmpjes van grackle, tot ik moet werken vanavond.

Ah, dit vind ik echt heel lief!!

Leuk! De beste cheesecake eet je bij dean&deluca maar ik zou ook zeker Martha country bakery in Brooklyn niet overslaan. Snackspert heeft op zijn insta ook heeel veel tips voor eten dus zou daar ook kijken als ik jou was :grimacing::sunglasses:

1 like

Ik zit echt niet zo goed in mijn vel, fysiek en mentaal. Omdat ik dus voor een tijd niet goed kan lopen heb ik mijn stageleraren vanuit school en mijn stage dat gemaild, willen ze me nu vanwege de ‘privéomstandigheden’ (die er zeker zijn, maar niet zo erg dat ik echt niks zou kunnen doen) me afraden dit jaar mijn stage te doen. Maar ik wil gewoon mijn bachelor en volgend jaar beginnen met mijn master. Ik wil gewoon weer naar Nederland.
Echt, ik kan niet stoppen met huilen, het is even veel.

1 like

De bacteriën moeten op de ingang van je plasbuis terecht komen, in theorie zou die oma net in dr broek kunnen hebben gegraaid, een hand geven en als je dan zelf ook direct weer je eigen plasbuis beroert heb je kansen. Maar in de praktijk lijkt me dat geen normale gang van zaken.

5 likes

Ik zou volgende week vliegen naar azië maar weet niet of dat nou verstandig is

Oh god heb al mn vrienden verslaafd gemaakt aan dansen. Nu ga ik met een andere groep naar een workshop high heels dans.

2 likes