Wat je even kwijt wil #34

De exacte regels weet ik niet meer (is alweer even geleden) maar ik heb rond dezelfde leeftijd een beugel gehad en dit kunnen opgeven bij de belasting. Volgens mij was dit omdat dit kosten zijn die niet worden gedekt dan door je zorgverzekeraar. Ook was er hier na iedere behandeling een aparte factuur welke betaald moest worden. In het begin is deze hoger vanwege foto’s , happen en het plan wat ze voor je maken. Daarna betaal je de controles etc.

Wellicht kun je er ook over informeren bij de betreffende orthodontist in jouw buurt of het mogelijk is om gespreid te betalen :slight_smile:

1 like

Ja, op m’n 24e ofzo. Was eerst overgestapt naar een verzekeraar die tot €1000,- orthodontie dekte. De rest daarna zelf betaald.

1 like

ik haat mezelf. ik voel me al een paar dagen niet zo chill en werken helpt daar echt niet bij want ik krijg steeds debielen aan de kassa waar ik dan niet relaxt op kan reageren waardoor er direct struggles ontstaan en dan voel ik me nog rotter (niet voor die mensen want screw you als je denkt dat ik aardig moet blijven als je zelf super agressief doet dat je je kaartje niet kunt vinden in je mail en ik letterlijk kan zien dat je het naar het verkeerde adres hebt laten sturen maar nee het is een fault in the system, fuck off ‘i think you should be friendlier to peope who pay for their tickets’ WELL I THINK…) maar gewoon omdat dat stress is steeds. heb al drie dagen gewerkt, moet er nog twee en nu vraagt een collega of ik voor m in wil vallen en omdat ik dan niet lullig wil zijn tegenover hem heb ik ja gezegd maar ik wil niet want ik kan niet meer met die mensen.

EINDELIJK!!! Ik heb zo lang gezeurd, gestreden en handtekeningen verzameld. Er zijn zoveel nare dingen gebeurd en ik ben op zoveel tegenstand gestuit door de vrouwonvriendelijke gevestigde orde die er bij ons is/was.
Maar nu komt er eindelijk een meldpunt en draaiboek voor overschrijdend gedrag. Ik ben zo blij, dankbaar en trots dat mijn vierjarige inspanning er mede voor heeft gezorgd dat mijn school en huis een veiligere plek worden voor de meisjes in de toekomst.
Ik dacht dat het nooit meer ging gebeuren

108 likes

Wat ontzettend goed van je! Het is al afschuwelijk genoeg dat dit soort dingen gebeuren maar als het dan gebeurt kan je er wat mee. Echt zo knap dat je je er zo lang voor in hebt gezet. Mag je ook wel trots op zijn.

1 like

Soieso heeft Jeroen echt een grote tv.

5 likes

Natuurlijk ja

1 like

LEKKER BEZIG

1 like

Het is ook mede door jullie support dat ik buiten mijn bubbel kwam en zag dat alles NIET normaal is, en dat je als vrouw NIET zo behandeld hoort te worden. Dus echt bedankt y’all

26 likes

:heart::heart::heart:

Ik ben trouwens niet alleen losgegaan op bezoekers maar ook collega’s. Ik zit bij de receptie, kijk naar de kassa of er mensen staan, kijk EEN HALVE SECONDE naar mn telefoon, er staat een bezoeker EEN KWART SECONDE bij de kassa en een collega tikt me op mn schouder om me er even op te wijzen dat er iemand staat. Rot op gast, bemoei je met je eigen werk. Echt zo’n kerel die direct gaat toeteren als het licht op groen springt en de eerste auto niet METEEN wegrijdt. Chill the fuck out bro.

1 like

Het enige wat ik kan bedenken is dat het sexueel overdraagbaar is… Mja… met je oma…

1 like

Arme oma…

Kan me wel voorstellen dat de algehele weerstand van oma dan lager is, en je daardoor niet langsgaat om oma met verkoudheid of wat dan ook te besmetten.

Maar andersom, nahh

Ik moet om 16u beginnen met werken en zit nu al passief te wachten totdat ik moet gaan (over 1.5u) en heb ook al 348 smoesjes bedacht om te bellen dat ik écht niet kan werken… maar ja het moet.

Oh man wat is het waterkoud, ik ben hier niet op gekleed. Mn voeten en handen zijn ijs.

Haha ik had laatst ook zoiets met een collega. Ze was best wel erg verkouden en aan het hoesten. Toen maandag vroeg ik: “Voel je je weer iets beter nu na het weekend?” En toen zei ze: “Ja gelukkig wel. Ik denk dat ik vrijdag echt wel gewerkt hebt met longontsteking. Had zo’n pijn met hoesten.”

19 likes

Hahahah nee. Gewoon nee.

Ik was net bij een drogisterij en binnen een minuut vroegen twee mensen waar de desinfecterende gel was. Was dat al uitverkocht!!

Nee dit is niet in limburg maar kop van noord holland.
Meine gute.

1 like

En hij vindt ook altijd een reden om het te laten weten terwijl het er eigenlijk niet over gaat.

1 like