Wat je even kwijt wil #34

Gvrdmm wat is het toch irritant als een cliënt gewoon niet op komt dagen, kan ik er weer achteraan bellen :rage:

Van het Meertens instituut,

https://www.meertens.knaw.nl/cms/nl/nieuws-agenda/nieuwsbrief

2 likes

I’m not crying :sob: Ik ben benieuwd of ik dat ooit vol overtuiging over mijn ouders kan zeggen.

Ik hoop het voor je!

1 like

Ja kunnen we even afspreken dat de volgende die dit topic opent mij ff tagt zodat ik er niet weer een paar dagen later achter kom en 350 berichten moet teruglezen thanks

4 likes

M’n vriend kwam gister thuis met een televisie van 60", was van een vriend of zo. Dat het niet echt geschikt is voor onze zitkamer waar de bank nog geen 2 meter van de huidige, beleefd kleine, televisie af staat was blijkbaar geen argument om dat gevaarte niet mee te nemen. Wat is dat toch met mannen en absurd grote televisies? Ik ga vanavond even stennis schoppen want ik wil dat ding hier echt niet hebben.

8 likes

Misschien ben ik daarom wel vrijgezel door mijn haat voor televisies. :sob: alleen een Samsung Frame komt er ooit in :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Omg same… Wil jij anders verkering?

3 likes

Die had ik laatst ook aan hem laten zien in de hoop dat het project Nieuwe Televisie mee zou vallen. Het heeft niet mogen baten blijkbaar.

1 like

Het is wel grofvuildag vandaag, zal ik dat kreng aan de straat zetten? In de regen hihihi.

3 likes

Ja. Alleen als je van Milka Choco-swing Biscuit houdt.

Ik voel me vandaag echt een boybandboi zoals 5ive met mijn omgeknoopte overal en random lagen donkere kleding.

Omg het is bijna eng… maar dat is mn lieverlings milka maar ze hebben hem niet meer bij onze jumbo en appie :sob: ben er laatst speciaal voor naar een andere appie gegaan.

1 like

Ja zolang er maar een onwijse tv aan de muur hangt en er een grote bank voorstaat is het al snel goed voor veel mannen. En ook een fancy grote prullenbak. :woman_shrugging:

1 like

God dit ja. Wij waren laatst bij vrienden op bezoek en hun tv is letterlijk zo groot als de muur. Gewoon een bioscoopscherm. En zag vriend al enthousiast kijken. Maar zoiets komt er hier echt niet in.

1 like

Ik zit in een cafe om te studeren maar geen een van de wifinetwerken doet het, ik ben echt zoo geirriteerd, ik kan niks doen, zelfs de hotspot van mn telefoon doet vervelend

Vind dat ook echt onaantrekkelijk en ik heb er vooroordelen over.

Ga ik een rondje tuincentra doen rondom Breda ja of nee? Dilemma’s dilemma’s :joy:

Misschien kleine :eggplant: grote :oncoming_automobile: ? maar dan grote :tv: ? :smirk:

3 likes

Ik hoorde vorig jaar iemand nog wel die opmerking maken of het is een 2019 ding en ik heb het nu naar 2020 meegenomen. :upside_down_face:

1 like

Heeft iemand ervaring met het krijgen van een beugel op latere leeftijd? Ik ben 22 en moet er toch echt aan geloven, alleen vind ik het qua prijs zo intens. Hebben jullie dit dan in termijnen betaald over de beugeljaren heen, of in een keer 3000 op tafel geklapt? Mijn verzekering doet niets dekken.