Ohh ga als Myspace emo! Of als pastinaak ofzo.
Wauw dat vind ik echt heel mooi om te lezen! Geeft me serieus best wel hoop, was vergeten dat je ook in het onderwijs werkt! Echt heel fijn dat het nu beter gaat (kan ik die conclusie trekken?)
Haha ik heb er eens drie keer over gedaan om sinaasappelsap te bestellen. De eerste keer kreeg ik sinas, de tweede keer appelsap, en toen heb ik maar jus dâorange besteld.
Al mijn mbâs zijn op, en de wifi doet het niet Heb nu dat standaard trage internet en ik kan precies niks. Met moeite een appje sturen, of het forum 100x keer herladen. Heb een blox aangezet maar zelfs dat werkt niet. Ivm paniekaanvallen val ik altijd in slaap met videoâs, maar zelfs een simpele podcast op spotify werkt niet Weet echt even niet wat te doen. Lezen werkt niet.
He wat naar! Is het niet mogelijk extra mbâs aan te kopen?
Anders misschien even in je hoofd proberen de laatste podcast die je hebt gehoord te herhalen voor jezelf rustig. Of wat je vandaag allemaal hebt gedaan nog een keer aan jezelf vertellen. Misschien wat ademhalingsoefeningen. Bij mij hielp het altijd heel goed om te beginnen met ontspannen van mijn voeten, dan benen, dan buikademhaling, armen, handen, vingertoppen, hoofd⌠Rustig ademhalen en dan een voor een alles ontspannen.
Hoop dat het helpt
Oh super irritant en vervelend. Zelf ook vaak meegemaakt toen echt maanden de wifi het niet deed en ik ook last had van paniekaanvallen. Misschien is het een idee om films/series whatever je wil kijken te downloaden als je wel wifi hebt, zodat mocht je weer zonder te komen zitten je iig kunt kijken/luisteren naar wat je wilt.
Ik ga vandaag naar een chocolade fabriek!!! Dit is mijn droom!!
Wel je extra netjes gedragen hè. Je weet maar nooitâŚ
Ah nee! Wat bizar veel pech heb je dan gehad! Kun je nog iets regelen met de verzekering oid?
Volgens mij heb ik vanochtend in de haast mn onderbroek verkeerd om aangetrokken, met de achterkant voor zeg maar want het zit zo oncomfortabel En ik ben lopend maar overal zijn mensen dus kan het niet even snel controleren (ahv het kaartje) of het een beetje goed proberen te doen en ik moet ook nog een heel stuk pff begint lekker deze dag
Waarom heb je ellende als je heel even rood staat?
Denk niet dat het nodig is Dit overkomt me ook wel vaker en daarmee zijn we geen unieke gevallen, dus zal wel loslopen! Geen zorgen.
Ik ben verkouden en heb hoofdpijn. Op mijn vrije dag
Ik heb echt een baalweek :@ Blij als het weekend is.
Ik ben al een aantal weken aan het wachten op mijn borg van mijn vorige woning. Zijn meerdere oud huurders die ook wachten op borg en volgensmij is het een grote scam. Heb gisteren een heel stoer mailtje gestuurd dat als ik voor vandaag niets zou horen in juridische stappen zou ondernemen (Heb gelukkig wel al contact met een juristen kantoor). Maar man, ik heb hier zo geen zin in. Het gaat ook om bijna 2000 euro. Daarnaast is er ook een kans dat mijn vriend en ik ons appartement in Nederland uit moeten omdat onze huurbaas erin wilt wegens scheiding (dus daar zijn we nu ook mee bezig met behulp van rechtsbijstand).
Ik wil geld en gewoon een huis kopen en van al het gezeik met verhuurders af zijn.
Ik zag gisteravond een boek liggen bij mân ouders met de titel âalle ouders knungelen maar wat aanâ. Ik hoop echt niet dat ze dat over zichzelf denken want ik vond/vind ze hele toegewijde ouders. Al denk ik eigenlijk dat mijn vader dat boek vooral heeft gekocht omdat ie een of andere superopa wil zijn voor mân nichtje. Maar dat is ie al. Hij heeft zelfs met markeerstift bepaalde stukken gemarkeerd zo schattig.
Ik moet zo naar de fysio en zie er zo tegenop. Een vreemde die echt aan mijn heupen moet gaan zitten en dat is echt 10 cm van mijn kruis af en ik vind het helemaal niks. Ben ook nog eens ongesteld.
Een dokter is gewoon straight kijken/iets afnemen en je bent klaar.
Een fysio moet gaan voelen en dan vragen voel je dit/doet dit pijn etc. Ik wil niet . Heb mijn grootste onderbroek uit de kast gehaald maar alsnog vind ik het kut.
En die fysio geniet hier heus ook niet van, die denkt vast niks etc, ik weet alle dingen om mijn âangstâ te weerleggen maar het helpt niks.
Heeft er iemand tips voor leuke interessante nieuwsbrieven?
Ik probeer al 3 keer de douglas te bellen maar zonder succes. Maar die harige rupsen op mijn gezicht moeten echt gekapt worden