Wat je even kwijt wil #34

Hahahah ik zit De Sollicitatie te kijken en hoe cringey is dit?! Allemaal Jeroenen steeds.

3 likes

Even een random vraag. Wat drinken jullie graag op een (verjaardags)feest? Ik drink zelf geen alcohol maar wil mijn gasten wel wat kunnen aanbieden.

Apple Bandit of Jillz of gewone appel cider :sweat_smile:

2 likes

Hugooooooo

1 like

Ijsthee

1 like

@Lula Je treft het wel zeg! Is het dezelfde pechvogel als de vorige keer? Bij onze dierenarts kun je nu trouwens ook het hele weekend (zonder spoed of dubbel tarief) terecht als dat misschien nog een keer handig is

Ik heb geen idee hoeveel mensen er komen, maar vaak weet je wel wat zij over algemeen drinken en soms vraag ik het ook gewoon. Dan weet ik zeker dat ik iets in huis heb.
Wat ik doe is altijd zorgen voor wat frisdrank met en zonder prik. Eventueel light ook. Dan nog witte wijn, bier en iets van radler/liefmans/apple bandit. Maar ligt er aan wie er komen uiteraard.

1 like

Hmmm dit is waarschijnlijk precies wat ze willen bereiken. En ik ben weer zo nieuwsgierig dat ik daar in trap :upside_down_face:

oke wat ga ik met mijn restjes eten maken?! ik heb:
courgette
slagroom (ā€˜ongekloptā€™)
kaas
lente ui
ei

en dan dingen zoals meel pasta rijst wraps etc etc

Een bewoner op mijn werk wil al twee dagen zijn bed niet uit omdat ie bang is voor corona virus. Best zielig maar hij kijkt altijd 100 x het ochtendjournaal dus hij was misschien een beetje geĆÆndoctrineerd

4 likes

Ik vind het best moeilijk om mijn grenzen aan te geven (vooral aan mezelf). Is deze week al 3 x gelukt bij andere, door voor mezelf te kiezen (de keren dat t niet gelukt is daargelatenšŸ™ˆ). En eigenlijk vind jk het best knap van mezelf, maar ik heb er ook een beetje buikpijn van, omdat ik elke keer of raar wordt aangekeken of commentaar krijg of zoals nu geen reactie krijgā€¦

1 like

Courgette bakken met ui en dan een saus maken van eieren, geraspte kaas en een beetje kookvocht van pasta.

1 like

Hahaha ik zap door naar Jinek en daar ook weer een Jeroen, wat doet Jeroen ineens overal :exploding_head:

1 like

oh goede!!! dat is prima lunch morgen

Ben helemaal niet iemand die leeft in een wereld van ā€œself care!!ā€ etc, maar ik ben net wel weer echt vies hard met mā€™n neus op de feiten gedrukt. Moet misschien maar eens accepteren dat ik nou eenmaal ziek ben en niet alles kan, waarom bedenk ik me dat altijd pas als ik weer bijna out ga met boksen. Vind het zo moeilijk om mezelf serieus te nemen, maar dit gaat ook echt niet zo meer.
Ingewikkkeld. Gedoe.
Dit hoort meer thuus in een dagboek, maar misschien herkennen meer hier dat negeren van een ziekte of aandoening door druk van de maatschappij

1 like

Op1 over het corinavirus in Nederland
Jinek over het corinavirus in Nederland
Hart van Nederland met een speciale lange uitzending over het corinavirus in Nederland

Hou eens op joh

9 likes

Fritatta.
Heb je ook aardappels? Dan zou ik die er nog door doen, wordt het meer tortilla.

1 like

Hier ook over het coronavirus

Af en toe over je grenzen gaan, ook al weet je dat het niet de meest verstandige keuze is die je kan maken is gewoon menselijk. Het leven is eigenlijk gewoon een grote bokswedstrijd en soms kick je ass en soms gooi je de spreekwoordelijke handdoek in de ring.

2 likes

:heart::heart:

1 like