Wat je even kwijt wil #34

Hahaha no joke ben niet meer geweest maar ga zometeen :sweat_smile: (met de auto want was te lui om te lopen of fietsen)

SORRY ANDERE FORUMMERS volgens mij zijn deze berichten heel irritant

1 like

Lol zo accurate

1 like

Ik loop echt tien keer per dag langs mannen die er precies zo uitzien (ok op dagen dat ik buiten kom dan), zou niet op of omkijken bij deze zogenaamd knapste man ter wereld.

2 likes

Dalijk de laatste afleveringen van manifest van dit seizoen :slightly_frowning_face:

1 like

Ah een keer in het jaar/2 jaar beland ik op haar blog en dan kan ik echt uren lezen. Goeie sog was het altijd. Ben nu vooral benieuwd of er afgelopen paar jaar nog baby’s zijn geboren in de familie. Ze gaat iig wel lekker met de webshop en workshops zie ik! Van eenvoudig leven naar een leip leven straks.

1 like

Omg hahaha ik ben een beetje ziekig deze week dus ik heb veel Love Is Blind op Netflix zitten kijken, wat een trainwreck :joy: Wel veel doorspoelen als de saaie normalo’s aan de beurt zijn maar sommige van deze mensen/relaties zijn zo overduidelijk één en al :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post:

7 likes

Ik heb helaas de laatste 6 afleveringen gemist :sob:

Heb een docent gevraagd of ik een paper waarvan de deadline 1 jaar en 8 maanden geleden was nog mag inleveren. No shame in my uitstelgedraggame :thumbsup: Ben benieuwd wat ze zegt.

42 likes

Ik google en zie dit

afbeelding

En las het op het ritme van despacito.

8 likes

Haha netjes.

Ja vind het een goede serie! Kijk hem samen met mijn vriend en hij vind t ook goed in elkaar gezet! Weer niet of je hem anders online wil kijken? Ik denk dat ik m wel ergens kan vinden

1 like

Hij is familie van mijn man :smile: Heb hem overigens nog nooit ontmoet, volgens mij is het een neef van mijn schoonmoeder of zo.

2 likes

:scream::scream::scream: geweldig!

1 like

Wat studeer je? Kunnen we je helpen?

Die serie is ook mijn guilty pleasure maar ik kan al die mannen dus niet uit elkaar houden.

Zie ook

Exact dit type

20 likes

Die rare reclames met de plankton pannekoeken he… iemand enig idee wat/waarvoor dit is? Lijkt me te vroeg voor 1 april, misschien iets voor een goed doel ofzo?

1 like

Ja same! Ik weet alleen wie ze zijn als ze naast hun ~grote liefde~ staan. Ik zag dat morgen de laatste aflevering is en er dan daarna op Youtube (lol) een reunion show komt. Reunion shows zijn mijn lievelings van elke trash reality serie :heart: :heart:

1 like

Voor dit restaurant natuurlijk

6 likes

Op Reddit zijn ze er ook nog niet helemaal uit volgens mij.

en VIVA

https://forum.viva.nl/entertainment/plankton-pannekoek-radio-reclame/list_messages/458034

3 likes

Ik kijk een Mardi grass video en op een float heb je gewoon blackface. Het is een combi van gekleurde en blanke mensen maar ze dragen allemaal zwarte smink en Afro pruiken.

Edit: https://www.citylab.com/perspective/2019/03/mardi-gras-parade-zulu-culture-heritage-blackface-protest/584095/

Zij hebben dus ook een pieten discussie