Mensen die in huis roken en hun gordijnen nooit wassen moeten er een ding van maken…
Haha volgens mij is dit hier vooral een ding (of juist niet een ding) omdat niemand geïnteresseerd is in hoe vaak jij je gordijnen of handdoeken wast maar dat er toch eens per maand iemand een poll maakt met dat soort vragen.
Ik heb storytel gedownload en begonnen aan Sapiens. Ik voorzie dat ik de komende tijd iedereen ga lastigvallen met alles wat ik leer van dat boek.
Ik wist bijvoorbeeld niet dat er allerlei menssoorten tegelijk leefden, ik dacht een na de ander.
Morgen is mijn laatste stagedag en ik ben echt een beetje verdrietig
Vanmiddag bij dat huisje gaan kijken en als ik ja zeg dan kunnen ze alles in orde maken en zou ik het kunnen huren
Er moet wel wat aan gebeuren, vloer en muren en plafond schilderen, maar kan het wel helemaal naar mn zin maken dan.
Dus ik ga even hard nadenken en dan dikke kans dat ik ja ga zeggen… eng haha
Toen naar fysio en die zei dat ze vond dat ik het allemaal goed deed en dat ze trots was
Ennn vanmorgen op werk tegen mn leidinggevende gezegd dat ik binnenkort ga starten met emdr. En die reageerde ook fijn.
Dus wat een dag was dit
Mijn moeder red dat niet en vriendinnen moeten gewoon werken… Mijn vriend zal t moeten doen maar wil t hem ook niet vragen want hij doet al zoveel
Iets wat ik besteld had besteld is nu weer bijna 300 euro duurder. Echt bizar. Internetprijzen.
Misschien een vriendin die 's avonds even een uurtje kan helpen? Je hebt ook zo’n app voor schoonmaakhulp, misschien kan dat ook voor eenmalig? Ben de naam even kwijt maar Google weet het vast. En anders toch je vriend vragen.
Ik werd net benaderd voor een freelance opdracht bij een bedrijf waar ik van weet dat ze slecht betalen. Nu twijfelde ik wel even want het zijn inkomsten, maar toen dacht ik nee know your worth, elders verdien ik veel meer en mijn werk is ook gewoon meer waard dan hun magere salaris Op m’n andere werk ben ik op prullenbak missie nadat ik zag dat ze daar geen prullenbak op het toilet hadden. Toen ik aangaf dat het wel prettig is, zeker voor vrouwen die misschien tampons e.d. willen weggooien, zei de leidinggevende dat vrouwen toch meestal niet met ons meegaan tijdens hun menstruatie (watersport). Ehh oké kerel van 50+, fijn dat jij dat beter weet dan ik, een vrouw die menstruaties heeft Maar ik heb doorgezet en hij gaat het doorgeven. Voel me strijdlustig deze dagen.
Enige dat ik vandaag gedaan heb is eten en in bed liggen
Dat klinkt als een prima dag!
Ff spa night geboekt voor mezelf. Op naar de sauna’s, het stoombad, bubbelbaden, warm water en comfi banken. Boekje mee, telefoon weg, russsst.
Ik ga morgen met mijn Sustainable Santa lootje aan de slag en ik heb er echt super veel zin in.
3 maanden terug heb ik aan een Insta swap meegedaan maar ik vind dit concept nog leuker en het is heel tof dat ik iets voor een van jullie mag doen.
Kuuuuuuuuttttt ik wilde m’n woonkamerdeur dicht doen met m’n voet. Wilde tegen het hout trappen maar trapte tegen het glas en ging er dwars doorheen.
Aaah dit klinkt pijnlijk. Sterkte
Oh nee hoor, lief van je maar ik had m’n schoenen aan. Dr Martens alleen pijnlijk voor mijn portemonnee.
Ik heb ineens het geweldige idee om over een paar maanden mijn wc eens aan te pakken, verven etc. Alleen nu is mijn wasbak(je) daar best wel oud en ook viezig want allemaal verfresten en kit en weet ik het. Is het raar om de woningbouw te vragen of er budget is bij hun om er een nieuwe in te zetten? Want in mijn douche heb ik wel een nieuwe en als je die vergelijkt met die in de wc dan is het een wereld van verschil.
Laatst was er iemand en die ging ook keuken enz checken en die zei ook al dat mijn wc echt minstens 20 jaar oud is. Ik vind ook stom want keuken en badkamer is vernieuwd maar de wc niet.
Oooh gelukkig maar! Alsnog zuur maar beter dan je voet kapot.
Mijn nichtje is vandaag bevallen! Het gaat goed met de baby maar slecht met haar… Dus nu ben ik blij en bezorgd tegelijk. Hoop echt dat het snel beter gaat.
Gister had ik een sollicitatiegesprek bij een vrouw die een ontzettend gaaf bedrijf heeft opgezet en nu omkomt in het werk, we hebben 2 uur nonstop zitten praten en het klikte echt zo goed! Ze liet eigenlijk al een beetje doorschemeren dat ik precies ben wat ze zoekt maar wilde graag dat ik een concreet plan uit zou schrijven van de werkzaamheden die ik zou oppakken. M’n eigen functieomschrijving dus eigenlijk. Ik zit er al de hele dag over na te denken en aan te werken maar ik wil geen ellenlang mailtje sturen pffff echt moeilijk.
En ik ben ook de halve dag bezig geweest om uit te zoeken hoe ze een boek kan uitgeven want dat wil ze graag, nu bedenk ik me ineens dat dat best een flinke investing qua tijd is, stel dat ze me toch niet aanneemt. Soms word ik zo moe van mezelf.