Kan iemand het volgende voor mij berekenen mijn hoofd loopt helemaal vast (een beetje uit paniek)
Als ik voor een tussentoets die 30% meetelt een 2,7 heb gehaald, welk cijfer moet ik dan halen voor het tentamen dat 70% meetelt om een 5,5 te halen?
Kan iemand het volgende voor mij berekenen mijn hoofd loopt helemaal vast (een beetje uit paniek)
Als ik voor een tussentoets die 30% meetelt een 2,7 heb gehaald, welk cijfer moet ik dan halen voor het tentamen dat 70% meetelt om een 5,5 te halen?
Vergeet je mannentandpasta niet!
Are you, born a woman, very intelligent, determined, strong-willed or high-achieving? These are traits seen by society as typically male, and you may have internalised this prejudice. You are right that you would be more privileged if you were a male – men still get more money, prestige and recognition for achievements at a much lower level than women. Less is expected of them in our misogynistic society. Maybe you have bought into this misogyny so much that you don’t want to be a woman any more. Your urge for a sex-change might be a form of adapting to society’s gender roles instead of a real need.
Woooooooowwww dank voor de tip! Had ik bijna mijn stoere mannentanden gepoetst met slappe vrouwentandpasta!
Spannend! Misschien kunnen ze tijdens je afspraak morgen ook een stukje van de spanning voor jou wegnemen. Heel veel succes morgen!
Ze heeft wel een punt. Daarom ben ik vast begonnen door te poetsen met een stoere mannentandborstel. Ik pas me gewoon aan. Ik kies graag de weg van de minste weerstand door me gewoon aan te passen aan de mysogynistic society.
Een 6,7 als ik me niet vergis:
55 - (2,7 x 3) = 46,9
46,9 : 7 = 6,7
Dankjewel!!! Je bent een lifesaver
Met FLASH10 krijg je ook nog eens 10% korting. welcome5 geeft je €5 korting en een welkomstgeschenk geloof ik
Ik zocht een goeie WiFi naam dus nu heet het hier Los Pollos Hermanos.
In een dun wandje, waarschijnlijk gipswanden moet je speciale pluggen voor hebben. Pluggen die meegeleverd worden met het product zijn gemaakt voor in steen of beton. Die pluggen houden namelijk niet (goed) in gipswanden.
Een gipswand is niet gemaakt om enkel te dragen op een ingedraaide schroef zeg maar. Dus als ik jou was zou ik toch even naar de bouwmarkt gaan en speciale pluggen halen. gipsplaten kunnen namelijk ineens afbrokkelen en dus je hele lamp inclusief een stuk muur meenemen.
misschien niet een nodige tip door de voorraad in je vriezer nu, maar lidl verkoopt nog steeds oliebollen
Er zit een man voor mij in de trein en hij ruikt zo erg naar zweet dat ik er misselijk van word. Hopelijk moet hij er snel uit.
Altijd e
Rotisch
Nooit laat hij vr
Ouwen ee
Ns met rust
Ik zou echt willen dat mijn vriend inclusief handleiding werd bezorgd.
Ik lig op de bank onder een deken en heb het zooooo koud!