Wat je even kwijt wil #33

Jeeej ik heb een 8 gehaad voor mijn onderzoek over abortus. En nu gelijk verder met een framingsonderzoek naar nieuwsberichten over transgenders. Het houdt niet op!

28 likes

:face_vomiting:

1 like

Ja die had ik gezien! Maar helaas niet bruikbaar voor mijn onderzoek.

Oh jammer. Hoe noem je zo iemand ook al weer, die zichzelf wel feminist noemt maar niet voor transvrouwen.

Ohja een terf. Toch

2 likes

Waarom heb ik hier nooit eerder over na gedacht. Er bestaan gewoon spaans leer podcasten.
Dus nu lekker me time relaxen en spaans leren in een

Sterkte!

1 like

Mag ik even klagen??

Mijn man is nu een week thuis voor zorgverlof voor mij. Ik lig als een aangespoelde walvis op de bank en kan en mag niks meer doen.

Hij is hardstikke hard bezig met de laatste dingetjes voor de baby en zorgt voor mijn zoontje zodat ik kan rusten en slapen.

Maar het huis is een grote bende en stoffig en vies en er moet gestofzuigd worden en ik kan wel janken.

Ik mag niks doen van hem maar hij ziet het niet. Een wc pot met vlekken, badkamer met haren overal en een ontplofte zooi aan spullen.

Ik heb net de wc’s schoongemaakt maar daar gaat hij zo gelijk over beginnen als hij thuis komt en het ruikt er naar bloemetjes :roll_eyes:

Maar nu heb ik volgende week dus de kraamverzorgster over de vloer en ik schaam me nu bij voorbaat al voor de bende.

Zat net echt hierom te janken :confounded::confounded::confounded:

Niet alle mannen zijn aanranders of verkrachters, toch bieden separate voorzieningen een klein beetje meer veiligheid. Vrouwen kunnen namelijk aan de buitenkant niet zien of een ‘man in een jurk’ gevaarlijk of onschuldig of wel of niet geopereerd is en misschien alleen maar met zijn gender worstelt en geen vlieg kwaad doet.

Logisch, want een verkrachter die een vrouw wil verkrachten laat zich idd wel net als in fucking The Sims tegenhouden door een deur waarop staat vrouwentoilet, daar kan ie echt niet doorheen als man.

Dan is het idd volkomen logisch dat hij een hormoontraject in gaat, vrouwenkleding koopt en zich als vrouw presenteert.

En hoe wil Caroline dit gaan controleren? Gaat ze hoogstpersoonlijk elke vrouw die toegang wil tot de wc vaginaal inspecteren?

4 likes

Hahaha dit is precies het stuk dat ik wilde citeren. Bij biologisch mannelijke verkrachters kun je het namelijk wel aan de buitenkant zien, daarom is het ook altijd de schuld van degene die verkracht wordt.

1 like

Kan je iemand anders laten komen om te helpen schoonmaken? Een vriendin, je moeder? Als ze twee uurtjes helpen, is het vast al een wereld van verschil!
Kan jij lekker je rust houden, want dat moet je echt doen, en je vriend houdt tijd voor jullie zoon en andere taken.

2 likes

Noooooo ff onze vriendin gegoogled en ze is zelfhulpcoach en relatie expert lololololololololol ze is ook hooggevoelig en hoogintelligent en ziet en voelt met haar overijverige hoofd vanalles dat wij niet kunnen aanvoelen.

Jokes on haar tho, want ik voelde al aan haar toon dat ze een coachingsbedrijf heeft.

4 likes

die heeft het gewoon niet zo op het hele transgendergebeuren.
niet zo bij de tijd.
‘before you mutilate your body
”

Is het mogelijk om even iemand te vragen of een schoonmaak hulp te nemen voor deze week? Al is het maar even dat alles voor het oog schoon is.

For example, do you, your parents or your grandparents have a dead or never-born sibling of the opposite sex? An identification with him or her may be partly why you are hankering. Unravelling this entanglement can loosen up your urge to live her or his life, including their sex. These invisible entanglements can be made visible and transformed in family constellations eg if a child dies (especially a unborn twin of the opposite sex), you may feel the need to replace that child in your family and this may influence your wish to transition to the dead child’s sex.

Bitch, de fuck is deze.

3 likes

ja doorlezen op eigen risico hoor, ik besloot al vrij snel te stoppen. anders heb ik geen ergernis meer over voor de rest van de dag.

3 likes

Ze denkt dat door alle #metoo schandalen mannen zich schamen man te zijn en daardoor foutief transvrouw willen worden.

I cant I cant

2 likes

Ik kan dit dus echt niet uitstaan hĂ©. Zo’n mens dat uit naam van ‘alle vrouwen’ spreekt maar dan zulke toxic dingen zegt vind ik gewoon erger dan een Thierry Baudet bijvoorbeeld.

1 like

Ja zou wel de pluggen gebruiken, die zorgen ervoor dat de schroeven zich vast kunnen draaien in iets en dus minder snel uit de muur vallen. Maar met zo’n dun wandje waar je zo een schroef indraait is het nog maar de vraag of zo’n lamp er ĂŒberhaupt aan kan hangen. :sweat_smile:

3 likes

Ik heb na twintig jaar (letterlijk) eindelijk een nieuwe electrische tandenborstel en hij is zwart omdat ik een stoere man ben :muscle:t2::facepunch:t2: en ik mijn stoere mannentanden dus niet met een roze tandenborstel ga poetsen

9 likes

Ik zou de pluggen gebruiken. Die zorgen voor vastigheid.
Met alleen schroeven kan zijn dat die muur wat bros is en de schroef er zo uit alt.

Als je de pluggen gebruikt, wel even goede maat boortje gebruiken, anders heeft het nog geen effect.

1 like