Hallo Bridget Ogantry
Hallo…
We verwachten u op dag X in ziekenhuis Y.
Neem wel genoeg kleding mee want je mag ook nog blijven slapen.
Ps. je zwemkleding mag je thuislaten en je wordt niet thuisgebracht
Hallo Bridget Ogantry
Hallo…
We verwachten u op dag X in ziekenhuis Y.
Neem wel genoeg kleding mee want je mag ook nog blijven slapen.
Ps. je zwemkleding mag je thuislaten en je wordt niet thuisgebracht
Ik heb nog steeds ladt van mijn nek. Nu erger dan gisteren. Ben er al klaar mee.
Nu wil ik natuurlijk wel weten waar je deze hebt gegeten.
Ik wil m’n slaapzak wassen, maar lees op de website van decathlon dat dat met tennisballen moet. Alleen die heb ik niet. Weet iemand iets anders wat ik erbij in kan gooien voor hetzelfde effect?
Je krijgt wel een snoepzakje mee naar huis.
Een jaar geleden kreeg ik van mijn moeder allemaal paaseitjes enz, dat was de laatste keer dat ze bij mijn voordeur heeft gestaan. Vrijdag alweer jaar geleden dat ze in coma terecht kwam, tijd gaat snel.
Jemig dat gaat echt snel… sterkte deze periode
Dankje
Er staan afleveringen van the A-team op rtlxl…
Keek net een aflevering waarin ze Hannibal zwart geschminkt hadden, ging echt stuk om hoe verschrikkelijk het eruit ziet…
Ik moet even kwijt, dat ik niet snap hoe die mensen van Starbucks super makkelijke namen echt helemaal verpesten hier in Amsterdam zelfs als ze gewoon Nederlands spreken… Een vriendin van me heet Sanne en dat konden ze niet schrijven, en Esmee werd Hassme??? Hoe dan?
Is marketing, doen ze in de hoop zodat jij het op social media zet = gratis reclame
Ik dacht echt dat dat maar een fabeltje was!
Ik denk dat je het in de drukte misschien ook niet goed hoord. En misschien werken er wel mensen met dislectie
Mijn nummer 1 irritatie bij de Starbucks is als ik vraag om een medium en dan die barista zo
bEDoEL jE eEn gRAnDE ??? doet.
Ik bedoel wat ik bedoel, maak gewoon klaar joh.
Heb vannacht in een hotel geslapen want had om half 9 tentamen, en ik woon 2.5 uur van school af dus was ff niet te doen met OV vanochtend. M’n bed daar lag heeeeerlijk, wou er eigenlijk niet meer uitkomen. Maarja op een gegeven moment moet dat toch, want tentamen. Dus ik zet een paar stappen, doet m’n rechterheup zooo veel pijn?? Heb net tijdens m’n tentamen (van 3 uur lang) ook echt niet chill kunnen zitten haha. Kut bed.
Ja en dat grande moet dan ook weer helemaal Amerikaans uitgesproken, want anders is het ook weer niet goed.
Sta regelmatig bloedserieus een No Water Grande Soy Chai Tea Latte te bestellen en dan denk ik ze hebben me goed te pakken die gekken.
Dit is echt een super suffe vraag.
Ik heb weleens dat ik heb gegeten, en daarna een mega nare steek in mijn buik heb, en ook een heel erg ‘vol’ gevoel (terwijl ik niet eens heel veel gegeten heb). Kan dit een of andere allergie zijn? Dan ga ik even letten op wat ik heb gegeten als ik hier last van heb
Net een tentamen over gemaakt, dus ik kan het proberen!
Je kan rollen: Bokaal!