Om het verhaal moet je niet gaan
No shit, Sherlock
Om het verhaal moet je niet gaan
No shit, Sherlock
Jezus ik heb gewoon keelpijn van een uur lang mezelf verkopen. Als ik niet word aangenomen wil ik dat uur wel uitbetaald krijgen pff
Ik heb zoooveel zin in wijn, maar ga vanavond naar een verjaardag dus ga dan ook al drinken. Maar wil graag een wijntje bij het eten. En het is weekend dussssss ik ga ervoor.
Ik zit te wachten bij een sport locatie waar ik met mijn werk een toernooi heb. Ik ben benieuwd.
Wie wil mij een knal verkopen zodat ik iets nuttigs ga doen???
Hup hup even actief worden!
Als dat niet helpt
knal
En ik lees straks graag wat je hebt gedaan, als je dat nog meer actief maakt
Ik mag jouw kind wel.
“Lol”
Kan iemand zoiets bij Baudet doen?
Ik heb de groepsapp van de kassa verlaten omdat er ineens, voor het eerst, een rooster werd doorgestuurd en toevallig is dat het eerste rooster waar ik niet op sta. Byeee bitches. Die laatste week overleef ik wel zonder al die nutteloze berichten over producten die klanten zijn vergeten. Cuz who the fuck cares.
Ja ik ook! Ik hoop stiekem heel erg dat er een seizoen 2 komt haha. Ik vind ze zo leuk.
Wat een matige uitvoering vind die varkens meer iets weghebben van iemand die iets te veel aan zijn of haar gezicht heeft laten doen.
Ik heb zo een drukke week gehad en ben zo op. Heb geeneens meer zin in de leuke dingen die ik dit weekend zou doen. Wil gewoon slapen.
Echt een fijne dag gehad.
Vannacht eindelijk weer eens goed geslapen daar begon het mee. Toen was het rustig op school, want de halve school is dicht vanwege de staking. Smiddags hebben de leerkracht van 4 en ik onze krachten gebundeld en hebben de kinderen samen gewerkt en buiten gespeeld, superrelaxed en heerlijk
En toen hadden we om 4 uur het nieuwe tostiapparaat binnen op werk, dus hebben we met zn alle tosti gegeten hahaha lekker random.
En vanavond nog naar vriendinnen. goed einde van een heftige week
Ik haat mijn planning ik heb vandaag van 08:00 tot 17:00 gewerkt bij mijn bijbaan en nu tot 01:30 op mn vrijwilligerswerk en morgen weer vanaf 08:00 op mn bijbaan
Vogelkooi schoon gemaakt, vaat gedaan en keuken op orde gebracht, was gevouwen en direct mijn kledingkast aan de rechterkant opgeruimd (ofwel, een grote vuilniszak met kleding wat ik niet meer draag weggegooid)
Zou boodschappen gaan doen met vriend en daarna koken maar omdat hij overgewerkt heeft is hij later thuis en neemt hij me mee uit eten
Godverdomme, ik zie net een IG story van Jan Smit voorbijkomen op die discover pagina. Die ziet er oud uit man… Jantje Smit. Waar is de tijd gebleven?
Oooo lieve omaaaaaa waar kvan houuuuuu