Wat je even kwijt wil #33

ik heb net Ares afgekeken en vond het echt veel te weird. Sloeg nergens op imo? :thinking:

2 likes

Iemand tip voor een boek of serie op netflix? Heb youtube voor mijn gevoel een beetje uitgespeeld.

Ik heb net in DUO ingelogd omdat ik iets moest regelen wat ik al maanden aan het uitstellen was omdat ik het altijd Spaans benauwd krijg van DUO. Maar ik heb het geregeld, ik heb zelfs de hoogte van mijn studieschuld gezien en ik ben niet in huilen uitgebarsten. Wow me so very adult

31 likes

T is bar en boos denk?

Grrr ik zou een pakketje krijgen vandaag maar volgens DHL was ik niet thuis, leugenaars.

En ik ben net gebeld door werk of ik interesse heb in een nieuwe opdracht, ik ben benieuwd!!

2 likes

Zat een uur lang in dat gesprek. Ben echt heeeel benieuwd weet echt niet wat ik moet denken.

2 likes

Ik ben deze week zowaar benaderd door een recruiter op LinkedIn. Dat gebeurt echt nooit in mijn sector, haha. Maar nee, ik wil niet hetzelfde werk doen voor hetzelfde geld als wat ik nu doe maar dan 150 km verderop, helaas.

1 like

En ben je er wijzer uit geworden? Ben benieuwd haha

1 like

AJ and the Queen vond ik erg leuk op Netflix

4 likes

Ik ga vanavond naar ‘onze jongens in miami’ met een vriendin. Ik heb er echt vet veel zin in :joy:

9 likes

De wc is toch wel echt de beste plek om tot rust te komen en je gedachtes leeg te maken.

3 likes

Zag vanochtend in de app van PostNL dat ik vandaag een kaart zou krijgen. Ik herkende het handschrift niet en was super nieuwsgierig van wie het kon zijn. Bleek het mijn nieuwe opdrachtgever te zijn! Zo’n leuk gebaar.

31 likes

OHOOOO! IK HEB EEN WONING MITS MN UITKERING EENS WORDT GOEDGEKEURD! :partying_face:

FISSAAAAAAA

79 likes

:joy:

Spoiler als je serie niet hebt gezien:

Samenvatting

Leuk dat Lexi weer terug is bij het team en toch een nieuwe kans heeft gekregen! Maar wist ik al want had ik al gezien op haar Instagram laatst.

5 likes

Ohhhhh ik laf ze zo

1 like

Ik ben zo klaar met deze werkweek, zit echt af te tellen tot vijf uur. Ik ga een lasagne maken en dan plof ik daarmee op de bank om ervan te genieten met een goed boek of leuk tv-programma. En morgen een biertje om een succesvolle dry januari te vieren :smirk:

4 likes

Housewarming :partying_face:

1 like

Niet alleen je gedachtes, hehe

1 like

Ja hoor ik heb m’n BTW aangifte weer tot het allerlaatste moment zitten uitstellen, zo suf. Want als ik eenmaal bezig ben vind ik het juist leuk, heerlijk kloppende rijtjes met getallen.

1 like

Positieve tandartspost: 3(!!) gaatjes gevuld maar had echt een topverdoving. Plus ik mocht heel lief de hand vd assistente vasthouden tijdens het vullen (ik ben een baby ja). En m’n tandarts gaat het op een afspraak uit december zetten zodat ik ik m’n verzekeringsgeld van vorig jaar opmaak. <3

15 likes