Wat je even kwijt wil #33

Blegh heb weer een kater from hell en heb ook nog eens stomme dingen gedaan vannacht toen ik een slokje teveel op had. Waarom ben ik zo :angry::angry::angry:

2 likes

Wat voor vrijwilligerswerk is dat tot zo laat?

Ik krijg hoogstwaarschijnlijk vanaf mei meer salaris en zit nu dus vast te zoeken naar nieuwe woonruimte. Alleen is het best moeilijk :thinking:

1 like

Achter de bar in een poppodium!

2 likes

Pittig, zo een kort nachtje. Wel een leuke vrijwilligersplek. Je inspireert me om ook even te kijken naar vrijwilligerswerk. Zoiets wat ik steeds van plan ben en dan toch niet doe.

Vandaag is het hondje ingeslapen van mijn ouders thuis en ik heb alleen nog maar kunnen huilen. Maar nu keek ik net naar oude fotoā€™s en besef ik me hoe oud ze is mogen worden. Het is moeilijk, maar fijn dat ze zolang een goed leven heeft gehad en zo grijs is mogen worden. Ga mijn eigen grijze sprietjes die ik al krijg bijna appreciĆ«ren

31 likes

jankenā€¦ heb woensdag tentamen en kom er net achter dat ik van alle leereenheden ongeveer tot 10 actief heb meegedaan en heb geleerd. en daarna heb ik het dus opgegeven ofzoā€¦? (er zijn 19 !!! leereenheden in totaal en het vak ligt me echt niet, is zo bloedsaai, veel en moeilijk)

In eerste instantie super blij met mijn nieuwe lamineerapparaat, maar er komt me toch een stank vanaf.
Zit al 30 minuten in een soort zware ā€˜gesmolten plasticā€™ lucht. Heb het apparaat maar uitgezet en de afzuiging op 3 gezet. Als dit morgen nog zo is, dan gaat hij terugā€¦ Gadverdamme wat een stank

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Ik voel me een beetje stom om dit te vragen maar heeft iemand een goede tip om de pil niet te vergeten? Ik vergeet hem namelijk super vaak (donā€™t worry ik doe het daarom extra veilig). Een wekkertje zetten helpt wel een beetje maar als ik ergens mee bezig ben klik ik hem weg en ben ik in staat het binnen 1 minuut weer te vergeten.

Is er iets wat je elke ochtend pakt het anders daar op leggen zodat je het echt niet vergeet?
Ik heb soms ergens een losse sleutel voor nodig en die leg ik dan expres op mijn telefoon zodat ik die niet vergeet. Rare oplossing maar het werkt voor mij.

1 like

Is er iets wat je echt standaard elke dag doet? Mijn strip ligt meestal tussen mā€™n bril en horloge en die doe ik elke dag op dus dan vergeet ik m eigenlijk nooit! Omdat die handelingen in mijn hoofd ook zo bij elkaar horen inmiddels

1 like

Trouw met de man van @Bunnyslippers

7 likes

Het eerste waar ik aan dacht was een wekker zetten. Of hem ergens neerleggen waar je hem zeker weten ziet. Bijvoorbeeld bij je tandenborstel. Ik heb zelf mā€™n strip op mā€™n nachtkastje liggen, zodra ik wakker wordt pak ik mā€™n pil.

1 like

Ik heb geprobeerd mijn vriend te trainen maar hij is soms net als ik.

@anon42392789 @Chuckie @HvO @Geo

Goed idee! Ik leg hem bij mijn tandenborstel of op mijn nachtkastje. Dankjulliewel! Ik pakte hem nu altijd in de avond maar soms ben ik bijv. al om 20u naar bed en soms ben ik nog laat van huis dus dat werkte niet echt.

1 like

Goed geluid hoeft geen hard geluid te zijn he. Spreekt iemand die zulke buren heeft gehad :woman_shrugging:

1 like

Je hebt hier ook verschillende apps voor! Ik gebruik al jaren de app ā€œlady pill reminderā€. Je kunt dan een tijd instellen (bijv. 20:00) en dan krijg je vanaf dat moment elk uur een melding dat je de pil moet slikken, tot dat je aangeeft dat je de pil hebt genomen.
Ik vind dat echt heel prettig werken!

1 like

Ik heb net de laatste aflevering van The Good Place gekeken en ik moest een beetje huilen aan het eind :cry:
Redelijk uniek voor mij want ik huil niet zo snel.
Moest ik even kwijt! zijn er andere die de serie ook gekeken hebben?

6 likes

gvd MARIEKE

5 likes

Yes! Vond het echt een leuke serie. Ik voelde me heel voldaan na de laatste aflevering haha

1 like