Wat je even kwijt wil #33

Ik weet dat een dag horoscoop nergens op slaat. Maar het had toch fijn geweest als er in stond " Jij krijgt vanmiddag je baan en toevallig ook een huis en ook gewoon loon van januari zodat je je jurken en dansschoenen kan bestellen. Veel plezier ram , je verdient het"

19 likes

Ik was al om 6 uur uit bed maar kon niet ontbijten, had ook geen eten tot mā€™n beschikking of ik moest een uur wachten maar dat kwam niet uit met het vervoer. Iig nu kan ik eindelijk eten en ben ik zo misselijk dat ik het gevoel heb dat ik zowat over mā€™n nek kan gaan en dus lijkt het alsof ik geen honger meer heb. Maar mā€™n maag knort echt maar zo geen zin in eten. :face_vomiting:

Niceee, lekker je nieuwe jas aan! Ik ga over twee weken, echt zin in ook. En morgen een dagje snowboarden in de sneeuwhal.

1 like

Ha, ja echt super blij met die jas! Ik heb hem de afgelopen twee weken ook al non stop aangehad, omdat het zo lekker warm op de fiets is. Super veel complimentjes over gekregen ook! En ik heb deze week ook weer twee keer op de borstelbaan gestaan, ging niet fantastisch, maar heb nu voor de sneeuw er wel weer meer vertrouwen in :grin:

1 like

Ja dacht probeer het haha en had er maar Ć©Ć©n liggen. Maar heb uiteindelijk wel goed geslapen maar of daar doorkomt?

Ik ben de laatste tijd zo moe! Vannacht weer ruim 10 uur geslapen en lig nu nog steeds en bed.

Over gedachten: het schijnt ook dat jij jouw gedachten niet zelf denkt maar dat je hersenen dat doen. Dat jij de waarnemer bent en je gedachten altijd maar heen en weer gaan.

Zijn dingen waar ik maar niet teveel over na denk, vind het behoorlijk ingewikkeld.

1 like

Ik had echt een hekel aan Maan (maar echt een hekel haha) maar haar nieuwe album vind ik zo mooi. Zat het op de fiets te luisteren en moest gewoon af en toe mā€™n tranen wegslikken haha

4 likes

Ik heb vannacht gedroomd dat ik moest bevallen van een kuikentje, inclusief kuikentjes poep in mijn onderbroek en schillen tussen mā€™n schaamlippen :thinking::thinking::woman_shrugging:t3:

12 likes

Nou fuck, mā€™n dag begon vet lekker: uitgeslapen, wat werkdingen gedaan, facturen gestuurd, bank gebeld om wat te regelen, was aangezet, helemaal productief. Sta ik de vaatwasser uit te ruimen, schiet het ineens in mā€™n rug? Zag echt sterretjes gewoon, eerst een paar minuten zo gestaan en uiteindelijk naar de bank gestrompeld en mā€™n moeder gebeld. Bewegen voelde steeds als randje flauwvallen dus met haar op speaker ben ik er in een goeie 20 minuten in geslaagd om me van de bank naar een stoel en van een stoel naar de keuken te verplaatsen om wat te eten te pakken zodat ik zo pijnstillers kan nemen. Had vandaag allerlei dingen te doen in de stad maar denk dat ik het huis niet uitkom vandaag :upside_down_face: Ben ook de hele dag alleen thuis en niemand heeft de sleutel dus kan ook niemand laten komen want dan moet ik twee trappen af :ā€™)

1 like

Auw :sweat: zou idd plat op bed gaan liggenā€¦ hopen dat het snel beter wordt!! Sterkte!

1 like

Ah shit wat rot! Beterschap :heart:

1 like

Thuis werken dag 2. Gisteren behoorlijk door gewerkt, maar vandaag krijg ik echt geen enkele mail uit mā€™n vingers. Helpt ook niet dat de kat naast me ligt te snurken en ik half ziek ben :sleeping:

Gister voor t eerst een liedje van haar gehoord. Ze huilt maar ze lacht. Maar vind het niet mijn muziekā€¦

Oudjes aan de kassa zijn zo schattig. Ze kopen altijd alleen maar lekkere dingen zoals koekjes en aardbeienkwark

15 likes

@anon50122296 @Soy.peor Dankjullie! :blush:

1 like

Huh, dit snap ik niet helemaal. Volgens mij zijn mijn gedachten gewoon van mij, en niet van mijn hersenen.

Welke producten zijn fijn van glossier/Wat is er Ć¼berhaupt goed aan glossier haha?

Oh wat heb ik een hekel aan solliciteren. Ga echt twijfelen aan alles. Ze vroegen bij het afscheid of ik dit weekend nog wat leuks ging doen en het enige wat ik kon uitbrengen was ā€œuitslapenā€. Voel me zoā€™n slome troela.

11 likes

Ik heb zo rijles maar ben echt moe. Hoop dat ik me goed genoeg kan concentreren