Wat je even kwijt wil #33

Best knap dat je dan nog leeft.
Als je ooit kinderen tegenkomt, stuur ze dan maar naar mij :japanese_ogre:

1 like

Ik googlede net op m’n eigen scriptie omdat ik door het beautyblogtopic benieuwd was hoe makkelijk die te vinden is (antwoord: makkelijk) en ik heb heel geĂŻnteresseerd Ă©Ă©n van m’n eigen hoofdstukken zitten lezen. Aan de ene kant leuk dat ik er na een half jaar nog steeds enthousiast van word, aan de andere kant ook een goede indicatie van m’n state of mind toen ik dit schreef want kon me het meeste amper herinneren đŸ€·

7 likes

Ik lees soms mijn conclusie of inleiding weer als ik mij rot of onzeker voel. Dan denk ik erna weer van “dat heb ik toch gewoon gedaan”. :wink:

8 likes

Een vriend van m’n broertje heeft een nummer gereleased op spotify, maar het is echt van die Nederlandse rap, niet mijn ding dus. Nu draai ik dat nummer op loop met het geluid heel zachtjes om toch mij support te showen

48 likes

Wat lief!

1 like

Ik haat het als er geschreeuwd wordt buiten. Ben meteen vol alertheid aan het luisteren ,(soms kijken) of iemand hulp nodig heeft. Maar altijd zijn het dronken studenten die voor niks hun smoelwerk opentrekken. Houd je mond als er niks aan de hand is. Dan kunnen mensen slapen ipv zich afvragen of iemand in nood is.

1 like

Ik ben net thuis van een vriendin die ik 2 weken geleden random tegenkwam en al zeker ruik tien jaar niet heb gezien. Ook al de tweede x dat we afspreken samen met een andere vriendin waarmee we een drie eenheid vormde op de middelbare school. Het was zooo leuk en er was zoooveel wijn en ga ik zoooveel spijt hebben als ik morgen wakker word.

14 likes

Ugh, ik raakte vanochtend niet uit bed (dus ben langer blijven liggen), ik deed vanmiddag ongewild een dutje en ik viel vanavond ongepland in slaap (moest nog de was ophangen).

En nu kan ik uiteraard niet slapen. Heel logisch, maar wel frustrerend :roll_eyes:.

Wow ik heb heel de nacht doorgeslapen. Was helemaal gedesoriĂ«nteerd toen ik wakker werd😅. Alsnog tekort maar het gaat de goede kant op

1 like

Ik had een vage droom waarin ik werd ontvoerd en per boot naar Eritrea werd vervoerd. Ik google net Eritrea en het ligt daadwerkelijk aan zee :ok_hand:t2: trots op mijn onbewuste topografische kennis

37 likes

Wat vet! Is het een lezing van haar of komen er ook nog andere sprekers? Veel plezier!

ugh sliep pas na drie uur dankzij een feestje van Ă©Ă©n van mÂŽn onderburen en zit nu alweer achter mÂŽn bureau :skull: moet ook dingen doen waar ik goed bij na moet denken dus dit wordt een lange dag.

Waarom vertellen mensen hun levensverhaal bij de huisarts, ben hier veels te Onsociaal voor

Ik woon vlakbij een kerk en de vlag hangt met wimpel en ik koppelde dat aan de Brexit ofzo (niet logisch nee). Maar Bea is jarig vandaag.

Ik was vanmorgen al voor 7 uur wakker (op m’n vrije dag) en normaal kan ik wel weer in slaap vallen maar nu niet en nu ben ik moe. En ook nog ongesteld.

1 like

Waarom heb ik nooit de discipline om op tijd op te staan en te gaan sporten? Wilde om half 9 hardlopen maar lig nog in bed te meuren en nu red ik het niet meer want moet zo werken. Morgen nog maar een poging.

1 like

Als er werklui over de vloer komt, zijn jullie dan altijd aangekleed? Zit in joggingbroek en grote trui. Geen zin om klaar te maken, maar wil ook niet de tokkie van het complex zijn.

Aantal keer naar die transitievergoeding gevraagd, per mail. Aan m’n manager en direct hr en niemand reageert. Dus ga ik vandaag m’n manager tackelen en het op de man af vragen. En daarna vragen of hij t ff op de mail kan zetten :rage:

1 like

Ik kwam er vandaag achter dat sommige mensen een intern monoloog hebben in hun gedachten en dat ze hun gedachten als een soort van stem “horen” en dat anderen abstracte gedachten hebben. WTF?

Nu ben ik heel benieuwd hoor hebben jullie een intern monoloog of abstracte gedachten? Ik dacht echt dat iedereen een mix van beelden, stimuli, liedjes etc had net als ik. :open_mouth:

Ik heb het gevoel dat ik allebei heb? Of is dit een special snowflake opmerking en kan dat helemaal niet?

10 likes

Ik heb dat gevoel ook dus we kunnen ook samen snowflakes zijn! Het hangt ook heel erg van het soort gedachten af, als ik actief over iets aan het nadenken ben (omdat ik het wil opschrijven) klinkt het meer als een stem dan de meer ongerichte gedachten.

Doet me trouwens ook denken dat ik met m’n ex een keer Inside out gezien had en toen zei ik “wie heeft er nou maar Ă©Ă©n train of thought tegelijk”, toen dacht ie ook dat ik gek was geloof ik.

Vind het trouwens heel ingewikkeld om hier over na te denken, volgens mij is m’n brein niet zo goed in reflecteren op zichzelf

3 likes