Wat je even kwijt wil #33

@midheavenmoon Haha, ja, het wordt soms wel gevraagd, maar niet in die verwoording. Ik zou ook even een tel moeten nadenken voor ik weet wat je bedoelt.

2 likes

Proficiat!!!

1 like

Dat zou ik ook nooit vertellen :wink: en zij zou ook niks persoonlijk vertellen, en buiten je stad, weet ik ook vrij weinig over je, dus denk dat het ook erg knap zou zijn als ik het via haar te weten kom :wink:

En ik heb ook even nagedacht, wat mijn zusje dan wel zou kunnen vertellen waaraan ik het zou kunnen herkennen en dat is: ik kraam in stad x en ze heeft al een kind en die man is echt alleen maar aan het opruimen ??? :joy:
Dus don’t worry @anon50122296

Godskolere voel me zo hondsberoerd

Ik heb net voor het eerst een Diazepam genomen in mijn leven (kreeg laatst random 1 van mijn ex-date) maar effect valt beetje tegen? Voel me nog hetzelfde. :sweat_smile: Hoopte juist dat ik lekker ging slapen straks. :unamused:

Kak. Heb met m’n schele bek 100000 keer op het verkeerde knopje op m’n wake up light gedrukt (dacht dat het de lichtknop was) en nu speelt de test al een kwartier non stop af. Hoop dat t snel stopt, anders ben ik genoodzaakt dit ding uit het raam te bonjouren.

Ben deze week afgestudeerd en had meteen de dag erna een sollicitatiegesprek wat goed ging en morgen m’n tweede gesprek. Maar het gaat ineens zo snel allemaal, besef het allemaal nog totaal niet en raak ineens in de paniek dat ik nu ineens volwassen ben ofzo.

15 likes

Is een spierverslapper toch eigenlijk?

Ik moest iets googlen en toen stuitte ik op enorm vage stockphoto’s

Office revenge: Woman tries to shove the man in the copy machine

4 likes

Mijn nachos bestaan uit

• nachos met kaas uit de oven
  • heel veel zelfgemaakte guacamole
  • crème fraiche met limoen zest, limoen sap, koriander en wat gesnipperde rode ui
  • eventueel chimichurri/salsa
  • zelfgemaakte gepekelde rode ui
  • zwarte bonen met chiptole pepers in adobo saus (ui, knoflook in pan fruiten met wat komijn en gerookte paprika dan n blik zwarte bonen erbij, tomaten blokjes erbij en een blik chiptole pepers in adobo saus erbij en minimaal 20 min laten staan)

En ik vind ze echt fantastisch lekker haha

4 likes

Anders eens de stekker uittrekken?

Ik snap sowieso niet waarom je zoiets zomaar even zou nemen :woman_shrugging: of waarom iemand dat random aan je geeft :’).
Volgens mij rijd jij geen auto toch @Fenayi? Überhaupt even oppassen ook op de fiets dan, kan ook gevaarlijk zijn!

5 likes

Oh ik snap het wel, ik stop ook alles in m’n mond dat me aangereikt wordt.

Zo leren kinderen ook toch.

2 likes

Haha, ongelooflijk dat ik daar zelf niet op kwam. Gelukkig kwam mijn vriend ineens thuis en drukte meteen op een knop waardoor hij stopte.

1 like

Ben best trots, weer gesport vandaag :ok_hand: dat was mijn mininaal twee keer per week, ook weer afgevinkt.

8 likes

Shit. Ik moet ongesteld worden, vanmiddag lange douche-sessie onder het mom van treat yourself en sindsdien voel ik me met het uur slechter. Stomme verkoudheid met slijm van hier tot Tokio. Weet nou niet of ik misselijk ben of dat ik het standaard zenuwachtige gevoel heb wat altijd komt als ik ongesteld moet worden. Én zondag ook nog eens een belangrijke bruiloft, dit is zo’n klote timing.

Thanks! Ik ga dit proberen

1 like

Maar echt hè!

Ik ging om te ontspannen een nachtje weg en naar de sauna maar kreeg in het Turkse stoombad vette discussie met twee mannen die onwetende, racistische bullshit aan het verkondigen waren over het nieuwe coronavirus. Heb ook altijd prijs. Ze leken wel te luisteren maar kon door de stoom hun gezichtsuitdrukking niet zien helaas (of misschien maar beter?)

3 likes