Ik snap best dat ze designerspullen netter willen verpakken maar een doos in een doos in een doos in een dustbag is misschien ook weer een beetje overdreven. Anderzijds moet ik niet zeuren nu hebben beide katten een eigen doos en nog een reserve.
Moest net voor mezelf koken en heb lekker luxe een heerlijke biefstuk klaargemaakt.
Ik heb dus vanmiddag met mān vriend gesproken over dat ik graag wil dat het schoon is als de kraamverzorgster komt.
Nu gaat hij het hele weekend schoonmaken en opruimen zegt ie
Dankbaar!
ik kocht altijd dat pakje van 3 van de hema, bijna allemaal hebben nu al gaten (dit jaar gekocht en zijn niet mān enige onderbroeken lol)
Ik heb mijn preek voor volgende week af. Aaaaaahhh. Ik word er bijna emotioneel van dat het nu echt gaat gebeuren en dat ik hetgeen ga doen waarvan ik altijd dacht dat het niet mocht en kon omdat ik een vrouw ben. Zoveel zin in! Maar toch ook zo spannend
Goed gedaan!
Die heb/had ik dus ook altijd, precies hetzelfde probleem. Heb jij ondertussen al andere fijne gevonden met zoān pasvorm? Want ik wil eigenlijk niet weer mān geld vergooien aan die van de Hema.
Nee nog niet gevonden eigenlijk + die onderbroeken zijn ook anders qua pasvorm, zegmaar het stukje tussen je benen is veel breder nu echt irri.
Heb vandaag geld betaald aan ace&tate voor nieuwe glazen in mijn brillenā¦ Ze zijn niet meer ok, ik ben minder slechtziend geworden XD. Doet wel weer even pijn in de portemonnee maar ik mis AFWISSELING. Hopelijk zijn ze een beetje snel, heb de zooi vanmiddag op de post gedaan
Oeh volgende week komt er iemand kijken of mijn wc (en alles wat erbij hoort) vervangen kan worden. Spannend haha, ik hoop het zo. En ik hoop stiekem dat als ze dat willen doen dat ze zelf met het goede plan komen om de bruine tegels op de vloer ook te vervangen.
Ohja @Salmiak Ik vergeet Van Moll en stadsbrouwerij te noemen als leuke plekken voor borrels / speciaalbiertjes
Ik heb verschillende nacho recepten uitgeprobeerd, maar ik vind ze niet heel lekker. Heeft iemand een heel lekker recept voor vegetarische nachoās?
Mijn zusje is kraamzorg in jou regio en ik ga volgende week even vragen waar ze mag kramen
Het is gelukt! Ik ben eindelijk afgestudeerd
Gefeliciteerd!! Nu lekker genieten van dat gevoel
Oh dat ga ik zeker ik ga begin maart stuur je lijst maar door ok lijstJE want handbagage
Liever niet, ik zit hier graag anoniem.
Ik kijk 50 shades of grey en ik was vergeten hoe tenenkrommend en slecht de teksten zijn.
Plan voor vanavond: douchen, lezen en de rest van de fles .