Ik heb al de hele dag hoofdpijn en ben er klaar mee.
Het is ook nog eens ontiegelijk warm op kantoor.
Ik ervaar op het moment zo enorm veel stress, krijg er allemaal grote puisten door in mijn gezicht. Lijk net weer mijn 12-jarige ik
Ik heb even gemist waarvoor je gebelt werd. Maar als zij een uitslag afwachten heb jij niks fout gedaan he. Het duurt alleen even wat langer dat is idd super rot maar daar kan jij niks aan doen
Ooooh je kunt ām ook als koksmuts gebruiken
Ik heb een mail klaarstaan naar mān leidinggevende met daarin dat ik al weken twijfel om het gesprek aan te gaan, omdat het niet meer gaat, maar dat ik de drempel zo hoog vindt. Dat ik nu alvast per mail wil aangeven dat ik een gesprek wil, zodat ik er niet meer onderuit ga komen. Ze is er maar Ć©Ć©n a twee keer per week en daardoor schuif ik het iedere keer op.
Nu moet van mezelf de mail gaan sturen, maar ik wacht denk ik toch even tot ik naar huis ga (zoals ik vroeger deed met smsājes sturen naar jongens en dan mān telefoon uitzetten). Dit alles, maar vooral het toegeven, voelt zo als falen, ik dacht dat dit me nooit zou overkomen. Ik ben al drie keer huilend naar de wc gelopen.
Ah super rot. Maar meer stom vanuit hun dan van jou hoor. Ik zou ook niet zo goed weten wat ik moet doen als er plots een nieuw iemand is. Misschien kun je iets gaan doen wat jij fijn vind om even je gedachte ervan af te halen.
Ik vind het ontzettend dapper van je dat je dit aan gaat geven. Het is belangrijk dat je jezelf en daarmee je gezondheid serieus neemt.
Ik hoop dat je snel de āsentā knop kan vinden. De eerste stap is dan gezet
Even een praktische tip, als je Outlook gebruikt kan je blijkbaar een tijd instellen dat hij automatisch wordt verstuurd. Mijn vriend moest ook een mailtje versturen zonder meteen de confrontatie aan te willen gaan en had het verzenden toen om18.00u ingesteld. Toen hij dus al lang in de bus naar huis zat.
Veel sterkte!
Ik heb āt toen ook met e-learning naast fulltime werken in een nieuwe functie gedaan. Was wel te doen, had een 10 . Maar ze kunnen gewoon domme feitjes vragen, dus echt gewoon de stof goed doornemen! En oefenen tot in den treure
@Falafel @PizzaFunghi dank jullie wel! ik hoop dat het snel ook zo gaat voelen voor mezelf. Ik ga de tijd instellen!
Wft basis niet gehaald, maar wel wft zorg. Ik was er niet heel veel tijd aan kwijt, in een maand denk ik wel dat het moet lukken. Wordt wel flink doorwerken dan!
Ik belde een bedrijf om wat informatie te vragen voor een vrijgezellenfeest o.a. wat de prijs zou zijn. Toen zei ze ādat wordt dan ongeveer ā¬65 per persoon, dat is dan best duur dat zou ik niet doen. En dit mag ik eigenlijk niet zeggen, maar je kan ook bij de
-naam- concurrent kijken die is wel wat voordeliger.ā
Ik had helemaal niet gezegd of ik dat te duur oid vond en moest gelijk denken aan het forum misschien zit ze hier ook haha.
Alle treinen vallen uit en ik ben moe en wil naar huis.
Als je langs Glossier gaat, hook a girl up!
Voor mijn leven gerend om die ene trein te halen die wel reed. De NS is mega aan het kutten dit jaar.
Misschien is haar contract verlopen en dacht ze āfuck deze zaakā
hahaha, wel lief!
Hahha mijn vibe precies de afgelopen weken. Er is ons nadrukkelijk verzocht geen uitspraken te doen over de toekomst van de winkel. Maar als iemand me iets vraagt geef ik gewoon antwoord. En niet in het voordeel van de winkel.
Scant iets niet? Dan is het vandaag idd echt gratis!
Ik heb net echt bomb nudes voor mn vriend gemaakt, alleen enigzins riskant dat hij nu op een borrel is dus ik ga ze pas sturen als hij groen licht geeft
Het is leuk om even naar Strijp S te gaan misschien, leuke kleine winkeltjes (urban shopper), de veemhal (soort foodhallen) en wat leuke eettentjes (bagel&juice, popei, taartje bij pastryclub).
Leuke koffietentjes zijn Lucifer, Zwart-Wit en Coffeelab (en 't koffiehuisje maar dat zit niet in het centrum, wel op de route tussen centrum en Strijp S). Qua lunch is Krok Madam ook lekker, avondeten kan heel lekker bij de Effenaar, maar ook iets simpeler bij Tortillas (Mexicaans) of Trafalgar pub op de Dommelstraat. Bij die laatste kun je ook goed borrelen uiteraard.
Van Abbe museum is de moeite waard, en qua winkelen zitten op de Kleine Berg en daaromheen ook wel wat leuke kleine boetiekjes (koffietentje Lucifer zit daar ook).
Veel plezier!