Wat je even kwijt wil #33

Bah er is hier in de stad 20 min verderop een persoon met het coronavirus geweest, is zojuist bevestigd door de overheid. Het is nog onduidelijk waar die persoon allemaal precies is geweest, mogelijk ook in mijn dorp aangezien dat een toeristenhotspot is. Was ook wel te verwachten dat het virus hier in dit land zou komen, er zijn hier zo enorm veel Chinezen op het moment ivm Chinees nieuwjaar. Niet chill dit, hoop dat het allemaal meevalt.

Edit: ik woon dus in het buitenland, voordat mensen in de stress schieten

1 like

Nemen jullie zelf maatregelen (als dat uberhaupt kan) of niet?

Nou we wasten wel extra vaak onze handen, op m’n werk was ik ook extra voorzichtig. Nam m’n eigen beker mee van huis enz. Maar nu het bevestigd is wordt aangeraden om zoveel mogelijk thuis te blijven en ook mondkapjes te gebruiken. Denk dat we dat maar doen tot er meer bekend is.

1 like

Hoop dat het meevalt. Lijkt me wel schrikken!

1 like

Ik heb een pagina waarin ik filmpjes van danseressen deel, eentje had een werkelijk prachtig dans, maar ze heeft wel zware obesitas. Tachtig procent van de comments is in de strekking van; zwijn, varken, olifant.

Kan wel janken, hoe kunnen mensen zo gemeen zijn

Samenvatting

Overigens al die mensen geblokkeerd en hun reacties verwijderd

3 likes

He wat stom zeg! Ik vind het juist prachtig om te zien dat volle mensen nu ook meer dans videos durven te maken. Door een zon dans video heb ik juist de stap gezet om het zelf te doen.
Vind het sws krom dat diezelfde mensen ook tegen dikke mensen roepen dat ze moeten sporten en dan doen ze dat worden ze alsnog raar aangekeken.

Waar kan ik je pagina bewonderen trouwens?

7 likes

Wie de pagina wil zien moet een pb sturen!

1 like

@FrozenFlame denk ik

1 like

Jongens ik zit weer met een error. Klopt dit, het gaat over een hij: Grows up with digital (knows how the newest digital things work)
Ik ben dyslectisch en ook gewoon zwak in Engels. Al die gekke s’en en dingen kan ik niet aan

Wat wil je zeggen ? Want ik kan hier niet echt iets uit opmaken. Je werkwoordvervoegingen kloppen maar de zin is beetje raar.

Gisteren weer naar de PhD verdediging van een collega geweest, er zijn er nu echt nog maar een paar voordat ik aan de beurt zou moeten zijn, maar mijn proefschrift verkeert in dieptrieste staat en ik zie het niet voor +/- 2029 afkomen. Ik nu tijdens elke verdediging van kantoorgenoten:

8 likes

Dankjewel! Het gaat over hoe een 12 jarige over 20 jaar met digitalisering omgaat, waarin ik dus duidelijk wil maken dat hij opgroeit met het hele digitale gebeuren en weet hoe de nieuwste dingen werken.

Gewoon alles goed doornemen, samenvatting maken en waar mogelijk heel veel oefenexamens. Via welk instituut heb je die e-learning? Lindenhaeghe is heel examen gericht, slecht eigenlijk maar niet nadelig voor jou

1 like

Dan zou ik het in de toekomstige tijd schrijven en iets zeggen als ‘he will grow up in 
’. Digital is niet het juiste woord alleen lijkt me. Ik zou iets zeggen over 21st century skills, zoals ict-basisvaardigheden, informatievaardigheden, computational thinking en mediawijsheid (=digitale geletterdheid: digital literacy)

Oh ik weet trouwens niet of dat ook een Engelse term is of alleen een Nederlandse die we hip in het Engels zeggen.

1 like

Ik had gisteren iets besteld en kreeg vandaag de bevestigingsmail. Las het even door en zag toen deze zin staan. ps: bezorging naar België duurt doorgaans iets langer, want België is heel ver weg. Ik moest er zo hard om lachen.

28 likes

Pfff I feel ya

Elke receptie na een verdediging ontaardt inmiddels ook in een emotioneel zuipfeest van de achterblijvers :joy:

9 likes

@anon44204370 ik heb het inderdaad ook gehaald. Is echt wel te doen. Als je niet uitstelt en alles gewoon goed doorleest. De oefentoetsen maken helpt ook veel. Dan haal je het wel!

1 like

Omg. Mijn vriend wilde boven gaan schilderen dus wilde hij even de verf schudden. Blijkbaar had zijn vader de deksel er niet goed op gedaan dus de héle vloer onder een dikke laag verf :sob:. Wij nu alles schoongemaakt met natte doeken en de groefjes van de vloer met een mesje. Ik heb net nog gedweild en ik hoop zó dat je het bijna niet meer ziet. Stoelpoten, triptrapstoel, alles zat onder :sob:

2 likes

Ik was vanmorgen met mijn moeder in het ziekenhuis en ik word altijd een beetje nerveus daarvan en ga dan domme grapjes maken. Nu moest mijn moeder haar geboortedatum geven, en toen zei ik: HĂ©, da’s toevallig, dan is mijn moeder ook jarig. Noouuuu, mijn moeder lag helemaal in een deuk en heeft het toen tegen alle verplegers verteld die ze zag, met de melding dat ik de leukste thuis ben. Ga haar zo weer ophalen, en weet nu al dat ze er weer over begint. Was gewoon een dom grapje joh, rustaaaag

14 likes