Ik ga zometeen met mijn neefjes naar hun nieuwe broertje. En ze zijn allebei zo enthousiast! Er zijn al minstens tien tekeningen gemaakt voor de mini.
Spannend! Ga voor je duimen!
@Salmiak in Eindhoven kan je naar de 4D bios, dat vind ik wel echt een belevenis!
Hoezo denkt mijn bovenbuurman dat hij om zes uur ofzo met iets gruwelijks zwaars moet gaan schuiven. Ik schrok gewoon wakker en dat heb ik niet snel dus ja het was behoorlijk hard.
Ik heb drie!!! jaar geleden van mijn vriend een weekend Londen gekregen en het is nu eindelijk geboekt
Ik ben zo zo zoooo klaar met dat gesodemieter van mijn lijf. Doe gewoon wat je moet doen en stop met dat gezeik
Ugh er is 56 euro afgeschreven via ns, automatisch incasso. Ik heb mān OV chip niet eens meer.
Mood is goed voor lunch en diner (sushiboot Omg te lekker), toasted & roasted voor een lekkere snelle lunch met hele lekkere tostiās, downtown gourmet market als je wat kleinere gerechten van meerdere restaurants wilt proberen, de Kreeftenbar ook voor sushi, Mangiare voor alles Italiaans, Brownies & downies heeft een hele lekkere plank om te delen (hun brownieplank is ook super lekker), de vooruitgang is gezellig en daar kun je lekker borrelen.
Ben zo klaar met mān opleiding. Ik had dinsdag mān laatste les en er werd mij weer verzocht om de vervolgopleiding te doen omdat ik potentie heb.
Ik trek het gezeik gewoon niet. De opleiding is vanuit mān werk en wordt op meerdere locaties door meerdere docenten gegeven.
Ik ken mensen uit de andere klassen en we zijn er achter gekomen dat alleen bij mijn docent de verslagen worden afgekeurd. Hij rekent veel strenger dan de anderen doen. Hij vindt dat we pas bij een 7,5 een voldoende hebben terwijl in de uitdeler staat dat 5,5 een voldoende is.
De laatste les besloot hij dat hij de les niet ging geven maar dat we dat zelf moesten doen. Iedereen kreeg een uur de tijd om het gegeven onderwerp te bestuderen en een presentatie van te maken. Ik heb naar de meest vreemde presentaties zitten te kijken en heb echt geen flauw idee wat sommigen hebben verteld want ze snapten het zelf niet eensā¦
Ben zo blij dat het straks klaar is
Is dat niet van een dalvoordeel abonnement ofzo wat verlengd is? Volgens mij kost dat zoiets
Ik ga vannacht een nachtje ergens aan de kust slapen en ben echt in de verleiding om tot morgen middernacht te blijven zodat ik het VK uit kan zwaaien aan de overkant. Moet echt een leven gaan zoeken joh.
Even een domme vraagā¦
Hier in de wijk was net een groepje jongens die ik nooit eerder heb gezien en die zich vrij verdacht gedroegen. Voor de zekerheid heb ik een foto gemaakt van het kenteken mochten ze echt iets gedaan hebben. Maar nu vraag ik me af, waar kan ik info vinden of er echt iets is gebeurd en of ze getuigen zoeken?
Ja! Heb erachter gebeld, ik dacht zelf dat ik dat abbo al had opgezegd. Heb nu maar het zo gelaten en een nieuwe kaart aangevraagd.
Ik verwacht alleen niet dat het echt iets groots is, en ik heb het idee dat het alleen op het nieuws komt als het echt heftig is? En dat heel veel gevallen Ć¼berhaupt nooit in het nieuws komen? Is er een plek waar alle andere meldingen genoemd worden? Bijv een geweldloze woninginbraak?
Zou gewoon even 0800 politienummer bellen en uitleggen wat je zag en of je iets met die info moet. Zij kunnen dat beter inschatten.
Maar hebben ze je kunnen zien? Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt, maar die mensen zagen mij wel duidelijk en bij mijn huis. Toen raadde een bevriende politieagent mij aan om geen melding te maken omdat dat vermeld wordt aan de daders en ze dan zouden weten waar ik woon.
Ja ik vind het zelf wat overdreven om dat nummer te bellen, haha. Maar ja sowieso een van hen heeft mij gezien en keek mij strak aan nog, en keek later ook nog om richting mij. Mede daarom vond ik het wat verdachter worden.
Hahah ja daar moest ik ook net aan denken. En ook aan de keer jaren geleden dat ik een verdacht pakketje in het bos had gevonden en jullie hier op het forum op de hoogte had gehouden. Dus wil niet opnieuw voor lul staan daar.
Ohja, en ik heb bijna geen contact met mensen uit mijn wijk en zij hebben mij ook nooit benaderd voor dat soort vragen.
Ik was sneller klaar met mān werk buiten het kantoor en zit nu te schuilen bij Starbucks tot dat het de werkelijke tijd is die ik klaar zou zijn.
net gebeld en ik mag maandag op sollicitatiegesprek!
Ook mijn jaarrekening van gas sn stroom gekregen. Heb afgelopen naar iĆ©ts meer dan ā¬1000 aan termijnbedragen betaald en krijg nu nĆ©t iets minder dan ā¬1000 terug. Rekening was maar ā¬95 euro voor gas en licht mede door mijn zonnepanelen