Wat je even kwijt wil #33

First of all/first/firstly, secondly/second, thirdly/third/finally of lastly. Ik gebruik zelf meestal lastly. Meerdere keren achter elkaar ‘… of all’ gebruiken zou ik zelf niet doen, maar kan wel.

Top thanks!

Lijkt zoals ik het lees een beetje op de folkeskole in Denemarken. Ik ken eigenlijk niemand die dat examen daarvoor aan het einde niet heeft gehaald en volgens mij krijg je gewoon een goed passend advies. Je hebt dan drie richtingen beetje te vergelijken met mbo 2/3/4, vwo en mbo mix en vwo.

Wel, na vandaag (voorlopig) mijn laatste examen gehad te hebben en omdat ik hele goeie resultaten heb dit semester en net ook opslag heb gekregen, heb ik een fles champagne open gedaan. En nu ben ik best wel aangeschoten :sweat_smile:.

7 likes

Ik ook. Geeft helemaal niet

1 like

Nu ik ben afgestudeerd dacht ik dat ik klaar was met tot in de late uurtjes werken, nou mooi niet. Zit hier nog aan een sollicitatieopdracht te werken. Het houdt nooit op :sob:

1 like

Aaaaaah, nog maar 2 dagen werken en dan ben ik (vrijwillig) werkeloos. Ik moet van mezelf even een weekje afschakelen en dan pas solliciteren maar ik vind die ‘grote leegte’ voor me best eng.

2 likes

Vandaag is de staking en ik ben de enige die niet staakt (omdat we niet doorbetaald krijgen, sta wel 200 % achter de staking), dus ik moet een andere taak doen vandaag. Nou prima, ik had zelf een voorstel gedaan en dat is goedgekeurd.
Dusss deze meit gaat deze ochtend baby’s knuffelen in de opvang :heart_eyes:

31 likes

Ik ben gewoon niet gemaakt voor ochtenden. Ben ik eens op tijd uit bed, blijf ik gewoon net zo lang op de bank hangen tot ik weer moet haasten :roll_eyes:

Gisteren alvast mijn eindbeoordeling op stage gehad, en toen gelijk de grap gemaakt dat ik dus vanaf toen niks meer zou gaan doen. (vrijdag is mijn laatste dag). Ben ik dus vandaag ziek, en nu voelt het net alsof ik dus gister serieus was.

Baal zo erg want had er echt nog veel zin in.

Beterschap :heart:
En dat begrijpen ze echt wel <3

1 like

Willen jullie vanavond om 20u voor me duimen?

Vandaag is eindelijk mijn laatste stagedag en krijg ik te horen of ik geslaagd ben en mijn diploma krijg.

:crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

32 likes

Hier ook een weekendje weg dit weekend, met mn moeder naar Eindhoven. Het wordt niet zo mooi weer, dus iemand tips voor lunch/borrel/diner en dingen om te doen? Winkelen gaan we sowieso natuurlijk.:sunglasses:

Ik zit lekker in de tuin met m’n jongste zoontje van 4 maanden omringd door duizenden witte vlinders die aan het migreren zijn richting Mozambique en Madagascar. Wow. Echt bijzonder mooi!

45 likes

Oh ik ben ook echt niet slim. Ga ik reacties lezen op nieuwssites over wat mensen allemaal vinden van de onderwijsstaking. Niet doen Cactusje!

Dit klinkt echt magisch! In welk land ben je?

Is het ook wel een beetje!!!
In Zuid Afrika, Johannesburg om precies te zijn. Dit gebeurt jaarlijks, als de conditions optimaal zijn, anders vliegen ze een andere route. Maar het is best speciaal om er tussen te kunnen zitten.

5 likes

Wauw! Geniet maar samen van dit moment!

1 like

De kleine cultuurbarbaar slaapt er gewoon doorheen :wink:

7 likes

Hahahaha je bent hier van harte welkom, als je die hyena’s maar thuis laat!

2 likes