Wat je even kwijt wil #33

Ach heb maar meteen een 13-baden-kaart gekocht. Why not. Treat yourself!

Heel erg trouwens, maar de spa is de enige plek waar ik oprecht uren zonder telefoon kan en gewoon relaxed ben :flushed:.

Heb vanavond een half boek gelezen en ook nog een chocolade lavataartje gegeten. Breekt de week lekker zo.

21 likes

Ik googelde door jou naar dit product en toen heb ik (geloof het of niet) een leuke, actieve beautyblog ontdekt :scream:

7 likes

Jouw kat is toch ook je kind

Moest net een klein traantje wegpinken bij deze reclame, zie mijn moeder dit al helemaal doen met mijn toekomstige kinderen, zo leuk.

2 likes

Ik squash sinds kort af en toe en ik wist dat m’n vader dat ook weleens gedaan had. Ik appte ‘m vandaag of ie volgend weekend met me wil squashen omdat ik dan bij m’n ouders ben, stuurt ie terug ‘wat lief. Ik huur een baan voor ons’.

:smiling_face_with_three_hearts: echt leuk om eens iets met m’n vader te doen want verder delen we niet echt hobby’s en doen we bijna nooit iets samen

36 likes

Zo echt de jackpot vanavond. Feestje links van me, feestje rechts van me én feestje boven me.
Ik moet echt snel verhuizen.

Ik heb volgens mij een hack gevonden; als ik iemand een bericht stuur via Whatsapp en ik check daarna nog een keer Whatsapp zie ik soms het beeld knipperen. Grijze vinkjes zijn dan blauwe vinkjes geworden. Maar dit geldt denk ik dus ook in het geval bij mensen die hun leesbewijzen hebben uitstaan.
Het beeld knippert niet altijd als ik whatsapp open. Maar soms dus wel. Dus denk nu te weten dat iemand wel online is geweest ondertussen en m’n bericht heeft gelezen.

Mijn bovenlip trilt of een adertje klopt, heel irritant.
Normaal heb ik dat alleen als ik iets wil aankaarten wat ik heel eng en belangrijk vindt en emo ben. Maar nu heb ik alleen maar gedoucht.
Misschien waren de denkbeeldige gesprekken te heftig. :joy:

1 like

Klinkt in mijn oren meer als een mogelijkheid om nodeloos over iets dat je niet zeker weet te kunnen zenuwen dan een echte hack.

12 likes

Haha ik ben niet zenuwachtig hoor, boeit me niet zo veel als m’n bericht niet meteen wordt beantwoord ofzo. Ik ben alleen benieuwd of het klopt. Maar ga dit weekend het uittesten als ik in gezelschap ben met mensen die hun leesbewijzen uit hebben staan :nerd_face:

Ah ja het zou nooit in me opkomen omdat ik
App en dan mn telefoon weer ff wegdoe en onthou dat nooit.

Maar antwoord zelf gemiddeld na 5 dagen dus kan niemand kwalijk nemen als im genegeerd wordt.

Ik wil bij vinted een account aanmaken en moet een telefoonnummer opgeven

dan doe ik dus +316telefoonnumer zonder 06 en dan pakt ie dat niet wat doe ik dan fout? :thinking:

Ik belde met mijn vriend (zo leuk om hem zo te noemen, pas net verkering)

We gingen ophangen en toen zei hij zo super spontaan: “Slaap lekker lieve Anne, ik hou van jou”

Ik smelt. Het gaat zo fijn. Ben zo dankbaar dat ik na intens liefdesverdriet afgelopen jaar, nu toch zoveel vertrouwen heb in deze nieuwe relatie.

Poeh. Zit met tranen in m’n ogen.

56 likes

Ik heb net dit ding geprobeerd na het wassen van mijn haar en het zit zoveel chiller dan een turbie. Zit nu lekker als kabouter plop voor de tv, toch niemand die me ziet

18 likes

Cute!
En over je berichten gisteren van dat blijven slapen het weekend; jezelf niet zien als hotel/dat het vrooal uit gemak is joh.
Jet kan ook uit enthousiasme van zijn kant zijn; een soort thuis dichtbij zijn werk. Zo zou ik het opvatten!

1 like

Je moet alleen zonder 0!

Dat had ik dus gedaan maar dan blijft die zeggen invalid :’)
En ik vind dat zo raar omdat ik echt op tig websites het altijd wel gewoon werkt. :’)

Ah jij hebt goed opgelet! En dat zie ik inderdaad ook als iets moois ja, heb het wel over gehad met hem en inmiddels heeft ie zo gepland dat hij vrijdag naar me toe komt en we samen naar zijn afspraak savonds rijden, zodat we meer tijd samen hebben en ik z’n vrienden kan ontmoeten :blush::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Het imposter syndroom is mij weer aan het opeten. :face_with_raised_eyebrow: Echt van hahaha ik dat kunnen echt niet dat was gewoon geluk. :upside_down_face:

1 like

Ik heb zoiets raars in huis! Iedere avond als ik ga slapen zit er wel 1 of meerdere vliegen in mijn slaapkamer :flushed: net zaten er 3 op de lamp. Echt smerig. Heb het raam wel 24/7 open (kiepstand) maar wel de gordijnen En een rolgordijn altijd dicht.

Ik kan het met mijn late-avond google skills even niet vinden, maar een driedelige opsomming in het engels is dat gewoon: first of all, second of all and finally?
Ik vind die finally zo uit de lucht vallen vergeleken met de rest, maar wil ook niet al te moeilijke woorden want die ga ik vergeten haha