Ik had allemaal nieuwe kleding (tops) besteld en niks zit goed En vandaag wilde ik een nieuw setje van m’n oude vertrouwde onderbroeken kopen en de kwaliteit is ook niet meer wat het geweest was dus ik heb niks gekocht. Mehh stom dit.
Ben je een callcenter geworden?
Ik denk langzamerhand dat onderbroekfabrieken graag willen dat we met onze billen bloot gaan want echt alles is tegenwoordig van kutkwaliteit met gaten na een tijdje wassen waar je dat niet wilt hebben.
Ik wil graag bloed doneren maar ben ook enigszins bang voor naalden. Maar nu vind ik het ook stom om daar angstig te gaan zitten (ik wil bv niet kijken), maar wil me ook weer daar niet tegen door laten houden. Zucht haha waar zijn m’n ballen?
Nou echt! Ik had altijd onderbroeken van H&M Divided en die beginnen nu te slijten. Ik denk dat ik ze zo’n 6 jaar heb. Maar die onderbroeken die ik vandaag vasthield waren gewoon nog dunner dan die ik al zo lang heb
Helpt het als je weet dat het slechts een paar seconden ongemak is tegen heeeeeel lang plezier van de mensen aan wie je het bloed geeft?
En je krijgt gratis koekjes en daar geniet je ook langer van dan het prikje vervelend is!
En je voelt je erna een bad ass bitch. En je krijgt karma punten.
Er zijn heel veel mensen die de andere kant op kijken bij het prikken hoor, of die het ook eng vinden. De mensen zijn superlief daar en stellen je echt op je gemak.
Dat je het overweegt is echt al top!!
Maar om je gerust te stellen, ze doen daar niks anders dan prikken. Dus ze prikken als de beste, ze hebben geen haast en zijn super lief. Je kunt daar echt met gemak wegkijken en stellen je heel goed gerust !
Ik kom er toevallig net vandaan (ik geef bloed plasma) en geeft echt een voldaan gevoel. Kan het echt iedereen aanraden die graag iets wil doen voor een ander
zojuist echt heel veel stress gehad. Wij bewaren onze paspoorten en creditcards in een kluis die nog van m’n oma is geweest. Zo’n elektrisch kluisje dus. Morgen ga ik met een vriendin op reis, dus ik wilde m’n paspoort pakken… batterij leeg.
Dus wij schudden met die kluis in de hoop nog een laatste restje uit die batterij te krijgen, niets.
Reserve sleutel is niet bestaand, kluis in geen mogelijkheid open te krijgen. Sleutel makers gebeld, niemand wist hoe hij open moest. We hebben het over zo’n goedkoop praxis kluisje.
Iedereen gebeld voor de reservesleutel, helemaal in de stress. Was al bijna van plan om hem hier over het balkon te gooien, zodat hij heel misschien open zou springen; vond ik online een filmpje van iemand die zo’n kluisje openkrijgt door er met een aardappel op te slaan.
Helemaal geïnspireerd op dat kluisje geslagen, paar keer proberen en ineens konden we die kluis openen. Ik heb nog nooit zoveel van m’n vriend gehouden.
ik doe nooit meer belangrijke spullen in een op batterijen werkende kluis
Ahwat stom dat het nu echt echt is morgen. Lijkt mij lastig voorstelling van te maken als je maanden weet dat iemand weg gaat. Dan lijkt het zo ver weg en opeens is het dan zo ver.
Ben je vanavond nog bij hem?
Wat je wel niet kan vinden in de diepe krochten van het internet
Mijn vader en zijn vriendin hebben iemand met een ijzerboor ofzo moeten bellen toen ze ook zoiets voor hadden.
Pas zei hij tegen mij : anders doe je x in de kluis.
Uh nou nee denk het niet :’)
Ben trouwens wel benieuwd of je dan op een specifieke plek moest slaan met die aardappel. En waarom een aardappel maar geen hamer.
We hebben hem vooral kunnen openen denk ik door de schok op de batterijen. Uiteindelijk nl nog wel de code in moeten voeren
Waw de blush in a tube van Hema is zo mooi, wou dat ik hem eerder had gekocht. Nu wil ik nog meer van die dewy shit kopen.
Hahaha leek het wel op
Ik heb een keyboard gekocht en (o.a.) een boek met partituren van Disney-liedjes en nu ben ik mezelf Can You Feel The Love Tonight aan het aanleren. Ik vind het nu al superleuk .
@Cozycute en @Pendule Dankjulliewel alledrie, lief! Door jullie berichtjes heb ik voor volgende week vrijdag m’n afspraak gemaakt
Daar ben ik het zo hard mee eens, ik heb zo veel onbenullige dingen geleerd op de middelbare school en veel te weinig algemene kennis. Ik moest ook ineens aan dit filmpje denken, lekker emo is deze jongen maar heeft hij wel een punt vind ik, al is het dan over het onderwijs in het Verenigd Koninkrijk ipv Nederland.