Wat je even kwijt wil #32

Getsie, werd vannacht geappt door iemand waarvan ik geen idee had wie het is. Nr staat niet opgeslagen en zn profielfoto is iets arty farty’s. Nou toen zei hij dus zn naam enzo en daar heb ik begin vorig jaar een keer mee gematcht maar geblokt want ergerde me dood, dat nummer staat ook gewoon nog bij geblokkeerde contacten. Heeft ie dus met zn andere nummer, hij heeft ie dubbele simkaart zegt ie me geappt een jaar later? En dat taalgebruik is echt vreselijk. "Temprament " en hij zei dat hij me niet “hart dragende” (haatdragend dus) leek. Nou eh, ik ben wel hart dragend hoor ei :’)

3 likes

Ik denk dat ik een soort eggs benedicts ga maken!

1 like

Zal ik nu al een zak chips openen of begin ik mijn bankdag gewoon met warme broodjes?

Warme broodjes :heart:

1 like

Ugh werd kneiterhard wakker gebeld door een of ander Algerijns nummer. Laat me met rust het is weekend scammers

Ja ik heb ook lekker beleg bedenk ik me… maar wel extra werk. Blijf nog even op de bank tot de honger me eraf jaagt :grimacing:

1 like

Als jullie na 13:00 niks meer van me horen dan heb ik de intake op de sportschool niet overleefd

7 likes

Bij migraine heb je meestal ook een verminderd zicht, bijv wolkjes of vlekken voor je ogen

1 like

Volgens mij kunnen ze je niet zomaar uitschrijven, maar je verhaal over in het weekend een probleem hebben klopt natuurlijk niet, tenzij je huidige huisarts ook het hele weekend open is. Je eigen huisarts is voor doordeweeks binnen kantoortijden, dus je doet er verstandig aan iemand te zoeken die op die momenten bij jou in de buurt zit. Als je dan te ziek bent om uit bed te komen kan er ook echt iemand bij je langskomen, en kan er bijvoorbeeld medicatie bij je thuisbezorgd worden. Je huidige huisarts kan niet naar je studentenstad komen, en heeft meestal geen directe link met de apotheek in je studentenstad, dus dan zou je doodziek in de trein moeten om naar de huisarts te gaan en in de rij staan bij de apotheek daar om je recept op te halen. Dat risico kun je nemen, maar heel handig is het niet. 's Avonds en in het weekend heb je sowieso te maken met de huisartsenpost, dan ga je gewoon naar de dichtstbijzijnde.

10 likes

Hoeft niet hoor. Oke, dat zeg je eigenlijk ook al met meestal.

Vraag me altijd af hoe je weet waar je je (echte) kerstboom kunt dumpen na kerst? En wanneer? Zijn daar regels voor? Ik zie ze namelijk op de meest random plekken vaak.

Als je terug verhuist, ga je dan ook sowieso binnen een kwartier van die praktijk wonen? Als je aan de andere kant van de stad terechtkomt kun je alsnog te ver van die praktijk wonen. Je zou ze ook kunnen bellen of ze je dan gegarandeerd willen terugnemen als je terug verhuist over een paar jaar als je nu weggaat?

1 like

Staat in de lokale krant, maar vast ook op de website van je gemeente :wink: gewoon even googlen

1 like

Ik heb een app van de afvalverwerker en die zegt op welke dag ik wat aan de straat mag zetten, en heeft dus ook een kopje ‘kerstbomen’.

1 like

@Merel ik heb het even opgezocht en zie hier tegenover mijn huis kerstbomen liggen wat geen inzamelpunt is. Is het dan de bedoeling dat kinderen alle kerstbomen die random op straat zijn geslingerd verzamelen naar het inzamelpunt?

Ja dat was bij ons wel zo, dan krijgen ze geld per kerstboom die ze daar inleveren

In de afvalkalender van mijn straat staat bij sommige data een kerstboompje en dan kun je hem op die dagen dumpen op de plek waar je normaal het oud papier zet (gewoon in de straat dus).

Ik zou vandaag eigenlijk naar Amsterdam gaan maar dat ging niet door. Nu kijk ik Vaiana en voor straks heb ik een massage geboekt :smiling_face_with_three_hearts: zin innn

11 likes

Ohoooooh, het is weer eens zover. Ik flikkerde weer eens keihard van de trap af (zolder). Wist gewoon even niet meer waar ik het zoeken moest. Idee dat ik ging flauwvallen, enorm geschrokken, willen huilen maar lukte niet. Nou goed, alles oké. Zal wel enorm stijf worden en spierpijn morgen.

Welkom in mijn lompe leven.

Mijn vriend hoorde het zelfs toen hij op de WC zat met zijn koptelefoon op. :no_mouth:

M’n beste vriendin heeft op haar telefoon ingesteld dat ik hem ook kan ontgrendelen. Maar hij doet het alleen als ik zo kijk :woman_shrugging:t3:

79 likes