Voor mij ook! Echt goals
Heeft iemand ervaring met het proefabonnement van Classpass? Kan je dat echt op elk moment weer opzeggen?
Whaha gezellig huisdieren delen! Best prima locatie om te wonen lijkt me trouwens.
Wie was er daarnet aan het klagen dat ze te veel pasta gegeten heeft?
Wie zit er nu met buggles en geitenkaas op de bank?
Aparte chipsmaag bestaat, net zoals een toetjesmaag.
M’n ouders hebben een nieuwe goudvis en ik mocht de naam verzinnen. Een vriend van me blijft altijd slapen op oud & nieuw en dan maak ik hem in de ochtend traditiegetrouw wakker met simarik van Tarkan. Ik moest daaraan denken en nu heet de vis van m’n ouders Tarkan
Morgen Wft schade particulier examen en ik ga zo bizar hard falen. Ik vind het zo lastig en zo veel info die ik niet boeiend vind.
Ik zit op m’n bank te wachten tot m’n bed warm is.
Wow, als ik overstap en m’n televisie niet bij m’n internet abonnement indoe (waar ik in eerste instantie al naar aan het kijken was, want ik kijk eigenlijk geen tv maar alleen via Netflix of NPO plus en dat kan prima met m’n chromecast), dan kan ik gewoon 20 euro per maand besparen. Dat is het nog best wel waard ook.
Eigenlijk zou ik al een uur geleden naar bed, maar ik vind dit nog een best nuttige besteding van m’n avond.
Als Mark Rutten besluit gelijk mee te doen aan die derde wereld oorlog geef ik hem een mep. Ik ga echt niet dood of vluchten voor mn leven omdat een paar jongentjes niet normaal kunnen doen.
Ik maak me zo’ n zorgen dat ik niet weet wat ik mezelf aan moet.
Wil je delen waar je je zorgen over maakt?
Yes ik! Je kunt inderdaad gewoon opzeggen, maar dit moet wel via de klantenservice
Oh chill! Dan ga ik in elk geval die gratis proefmaand maar eens proberen. Thanks!
Ik heb gisteren echt zulke lekkere kipnuggets op. Hemeltjelief.
Er slaapt een vriendin bij mij en ik ben al een tijd wakker, maar nu gaat m’n wekker en ik laat hem net zo lang doorgaan tot zij ook wakker is.
Ff een hoestbui forceren
Ik heb de insta app van mn telefoon verwijderd en het geeft me zoveel rust. Ik zat echt té vaak doelloos te scrollen en besteedde teveel zinloze tijd op die app. Zo nu en dan check ik gewoon eventjes op mn laptop. Nu veel meer tijd voor andere dingen en ik mis niets voor mn gevoel eigenlijk. Ik was echt verslaafd want altijd als ik even niets te doen had ging ik direct op die app kijken.
Afgelopen week heerlijk geshopt een avond zonder dat ik mn telefoon bij me had en zelfs gezellig gekletst met een vreemde ( gebeurde zomaar) voelde eigenlijk best goed en rustig ga dat ding vaker thuislaten.
de w van mn toetsenbord vertoont kuren en nu ben ik in staat direct een nieuwe laptop te kopen
Ik heb echt zin om uitgebreid te ontbijten, maar weet niet zo goed waar ik zin in heb. Het liefst iets lekkers ongezonds.