Dat is mijn doel in het leven. Als ik dat bereikt hebt, ben ik een gelukkig mens.
Godsamme ik kijk flikken Maastricht en ik was even niet aan het opletten. Dus ik dacht dat Romeo vervangen was. Mijn god hey. Die Wolfs en die Eva kan ik niet uitstaan maar van Romeo en Marion motten ze afblijvuh!!!
Ik heb de inhoud van mān hele voorraadkast uitgestald in de keuken om die kast eens schoon te maken/op te ruimen. Maar nu ben ik een half uur verder en moet het schoonmaken/opruimen nog beginnen en ik heb geen zin meer.
Ik heb genoeg droge linzen/bonen/erwten etc voor een heel tehuis trouwens.
Hij heeft 7x geattendeerd, heāll be back
Wat is Flikken Maastricht een spannende kutserie waar ik maar naar blijf kijken :(((((
Ik heb zoān soort kastje op mijn kamer staan en daar heb ik ruim 1,5 vuilniszak aan troep uitgehaald!!! Alsof het een bodemloze put is.
Maar nu heb ik nog maar 1 lade tot de helft vol. Voornamelijk met snelhechters, een etui, en wat notitieboekjes. Nu zo houden
Shit daar had je een goeie youtube video van kunnen maken.
@Banananana als je ~echt~ niet zonder opgeschuimde melk kan maar ook skere tatta bent/geen dingen wil kopen die je eigenlijk niet wil hebben kun je met een klopper heel snel rond gaan in een beker waar die klopper precies in past. Was best chill toen de mijne kapot was.
Zo dus:
Ik kan echt genieten van het doorbladeren van mijn kookboeken en daarna een boodschappenlijstje voor heel de week maken. Help
Kun je niet schipperen? Jij iets inleveren en ik wat inleveren? Klinkt alsof je hem helemaal niet kwijt wilt
Ahhh zo kut maar ook wel echt lief van hem
He bah. Hoe is het bij je ouders?
Het spuit er bij mijn vriend al de hele dag aan alle kanten uit, dus ik loop al de hele dag gewapend met mijn Dettol fles al spuitend door het huis. Nu wil ik vanavond niet bij hem in bed slapen, is meneer ook nog eens beledigd. Ja gek, donder op met je bacillen.
Wow ja had daar misschien meer aan verdiend dan met mijn troep die ik op marktplaats probeer te slijten
Ik dacht dat je met āhet spuit eruitā het over sperma had dus dacht echt wtf hoe spuit hij aan meerdere kanten sperma eruit.
@ellegirltalk
Ik heb over je gedroomd. We woonde naast elkaar aan het Koningin Emmaplein( je komt uit Rotterdam toch?) En onze badkamers waren aan elkaar verbonden door een klein gat in de muur. Jij had een witte rat met rode oogjes, maar je zei dat het een cavia was. Maar door dat gat kwam je rat elke keer bij mij op bezoek. En mijn caviaās gingen elke keer naar jou, dat vond ik niet leuk en toen was ik boos op jou
Echt zo een vage droom
Zijn er nieuwe afleveringen? Edit: oh ik zie het nu? Dacht herhaling?!