Ik ken het gevoel alleen van als ik kots, niet qua emotie
Heb helemaal geen zin in een derde wereldoorlog. Ben veel te lui om het leger in te gaan
Als die uitbreekt ga ik voor de koning werken en met hem naar het buitenland vluchten. Joejoe
Lekker naar Canada. Jaloers!
We kunnen je ook als kanonnenvoer gebruiken.
Minimal effort nodig.
Is dit een bedreiging
Maar het is wel mijn enige optie. Of ik word zuster
Mijn buik ontploft van de ovulatiepijn. Een steken, man, man, man.
Ze hebben veel jonkies de laatste tijd, heb het idee dat ze hun imago willen verjongen. Laatst ook Sahil Amar AĂŻssa, wist bijna niks en deed de hele tijd Westside-tekens. Wow ik zie nu dat ie 27 is, ik dacht echt 20 ofzo.
Ik ga alvast tulpenbollen kopen
En Rutger Furtjuh
Het is echt nooit een goed idee om youtubers uit te nodigen, ze weten altijd zo weinig. En ze viben ook zo ongemakkelijk met de rest.
Love die Igmar trouwens, kende hem helemaal niet maar vind hem echt cute af
Ja Igmar is leuk!
Lekker katten vreten
Ja echt dommies hÚ, wat een cliché.
Love Igmar
Ik ben zoân fanatiekeling die heel hard de antwoorden naar de tv schreeuwt en als iemand iets niet weet HOE DOM BEN JE?!?! roepen.
Om dan zelf vervolgens tijdens die In Memoriam ronde bij de foto van Kees Driehuis âPHILIP FRERIKSâ te roepen dus wie is er echt heel dom > me.
Oh ja ik moet altijd ff naar de wc tijdens de geschiedenisvragen enzo, maar als een YouTuber niks weet wat niet popcultuur sinds 2012 is dan verander ik in een boomer die naar de tv gilt over de jeugd van tegenwoordig.
Zal wel een impopulaire mening zijn maar ik geniet nog steeds van Maarten die de wereld haat en de ongemakkelijke blikken die iedereen elkaar toewerpt als hij iets zegt #goals
Ohja heerlijk en die ongemakkelijk seconde stilte nadat hij is uitgepraat hahaha.
Dit ben ik!
Ik ben vooral vaak boos omdat ik niet mee kan/mag doen omdat ik geen BNâer ben terwijl ik het beter zou doen dan veel van die sukkels (ja ik overschat mezelf).
Dat is wel echt serieus een goede deal zeg!