Wat je even kwijt wil #32

Door jou realiseer ik me dat ik m met noisecancelling koptelefoon niet hoor! Lekker rustig. Zal wel weer de laatste zijn die erachter komt dat de pleuris is uitgebroken dan :crazy_face:

3 likes

Ik ook! Hij staat ook nog eens heel dicht bij mijn huis en m’n honden werden helemaal gek ervan.

1 like

k ben op zoek naar een mooie grote kamerplant maar zie door de bomen het bos niet meer.
Wélke wil ik nou eigenlijk en wat voor pot? En waarom zijn die potten zo duur? Kan deze wel met een rondvliegende vogel? Moet ik hem zelf nog ompotten?

Zoveel vragen :weary:

Er staan bij kringloopwinkels vaak vrij veel potten voor minder!

2 likes

Weinig antwoorden, maar bij de kringloop hebben ze vaak mooie potten voor betere prijs :sweat_smile:

2 likes

Er is een planten topic. Misschien kun je daar inspiratie opdoen. En ik zag bij de intratuin laatst van die grote planten die in de aanbieding waren.

1 like

Ik heb jaren terug ooit een boek gekocht van een fotograaf en kwam hem toevallig op bol weer tegen. Is hij nu (tweedehands) € 200 waard (was € 50!) Ik wil hem niet verkopen maar ben wel verbaasd dat het zo snel in waarde is gestegen.

9 likes

@Ferngully thanks voor de tip! Ga ik daar eens naar zoeken.

@Soy.peor ik zal daar straks eens gaan rondneuzen!

2 likes

Als er in mijn toeslagen staat ‘Je toeslag wordt xxx euro’ hoe lang zijn ze daar dan nog mee bezig? Het bedrag staat niet bij mn beschikkingen…

Je zou bij Leurs of Stox ook wel kunnen vragen voor planten die vogelvriendelijk zijn! Kunnen ze wel bij helpen gok ik zo

1 like

Lig nu heerlijk in bad na een ochtend gewerkt te hebben. Kreeg echt kriebels van een cliënt, ze noemde mij de hele tijd schattebout en toen ik weg ging fluisterde ze: de volgende keer doe jij mij maar in bad. Ik dacht echt van hell no kom hier nooit meer terug. :hushed:

3 likes

Heb net zelf gemalen lijnzaad door mn smoothie gedaan, voel me ineens heel gezond. Niks voor mij.

3 likes

Hij kwam erachter dat het een serieus nummer was? Of bedoel je dat hij erachter kwam dat het geen serieus nummer was?

Instagram crasht bij mij sinds twee weken echt de heeeeele tijd, kan het wel 20x openen en dan werkt het soms?

Gvd ik heb mijn jaarlijkse januari-crisis. Er komen geen leuke nieuwe werkopdrachten binnen dus ik verveel me kapot, heb niks om echt naar uit te kijken de komende tijd, ik ben alweer 31 en nog steeds niet hoofdredactrice van de New Yorker, mijn baarmoeder werkt niet mee met mijn babyplannen en veel mensen om me heen zijn ook een beetje lamlendig.

11 likes

Tijd voor een halveliter

11 likes

HET IS OOK NOG EENS dry teringjanuary

11 likes

Ohnee dat was echt afzien vorig jaar, doe ik nooit meer.

1 like

Ik had beter moeten weten en dry February moeten doen want januari is elk jaar zo’n kutte maand, word er helemaal tumblrdepri van altijd. Maar ik kan het nu niet meer afzeggen want dan kan ik niet meer smug doen tegen iedereen aan wie ik dit met veel bombarie heb aangekondigd met mijn domme kop.

8 likes

Geen serieus nummer ja hahaha

1 like