Wat je even kwijt wil #32

Ik ben op de afdeling kinderoncologie voor m’n vriend (hij heeft een onderzoek nu) en de mensen zijn hier zó lief en complimenteus. Ik krijg er gewoon traanogen van. Als het goed is is dit het allerlaatste onderzoek. Hoop het zo voor hem :crossed_fingers:

25 likes

Ik wilde het sport gedeelte van mijn kast opruimen maar heb alles eruit gehaald en nu al geen zin meer in deze confrontatie :sob:

2 likes

Haha dit heb ik echt altijd als ik m’n kast op ga ruimen. Vol goeie moed trek ik alles eruit, niet in stapels of zo nee echt als een teringbende “WaNt Ga ToCh OpRuImEN” en dan ligt alles op m’n bed en denk ik what. did. I. do??? Ik wil slapen / chillen.

11 likes

Hahaha, een collega had hulp nodig met het koffiezetapparaat. Het probleem? Lekbak vol.

Ja :sob: vreselijk. Heb de deur van de kledingkamer gewoon dichtgetrokken. Verder dan mijn leggings op een stapeltje leggen ben ik niet gekomen

1 like

Je brengt me op ideeën. Dat zou ik vanavond ook gaan eten met mijn broertje en vader, maar denk dat ik je voorbeeld ga volgen haha

1 like

Na veel leuke dingen doen en vooral veel in bed liggen en bijslapen, besloot ik vandaag productief te zijn.
Ik begin woensdag pas met een nieuwe job (:scream:) maar iedereen is vandaag weer aan het werk dus ik vond het ook wel ff genoeg geweest met de pret.

Heb alsnog tot 11 uur in bed gelegen :joy: maar daarna:

• bed verschoond
  • gepoetst
  • gestofzuigd
  • prullenbakken geleegd
  • m’n beurs inhoud overgeheveld
  • zorgverzekering gekozen en afgesloten
  • mailtje gestuurd dat ik al weken uitstelde
  • geregistreerd voor examenresultaten

:sunglasses: succesful adulting!
Nu boodschappen doen, even buiten rond wandelen in dit heerlijke winterweer en straks gewoon alle tijd om een boek te lezen.

21 likes

Hallooo ik verveel me. Kan John van Microsoft weer eens een keer bellen?

1 like

Hier heb ik laatst samen met een collega een halfuur over gedaan voor we begrepen wat er moest gebeuren :woman_facepalming:t3:

de jas die ik gekocht had op bol is opeens 45 euro goedkoper😭

Retouren en opnieuw kopen? :shushing_face:

1 like

heb 'm al aangehad haha

1 like

Dan nog steeds: opnieuw bestellen, de nieuwe jas retourneren alsof dat die oude was en die je al gedragen hebt dan dus houden.

5 likes

Gewoon even contact opnemen met de klantenservice! Kans is redelijk aanwezig dat ze je die 45 euro overmaken, heb ik ook wel eens gehad met een jas, en een bankstel.

2 likes

https://tweakers.net/nieuws/161808/promo-verklapt-komst-nieuwe-samsung-galaxy-toestellen-op-11-februari.html

Dit is zo lelijk. En dan te bedenken dat dit mijn nieuwe telefoon gaat worden in augustus :sob: Misschien toch even nog een jaartje mijn S9 houden en dan maar de batterij vervangen

Bestellen en terug sturen als de duurdere?

1 like

Die lelijke camera :nauseated_face:

2 likes

Ik zat al te kijken wat dat was! Ik dacht een foto van een telefoon op de achterkant van die telefoon. Vond dat al zo gek. Maar dit is ook raar.

1 like

Ik sluit altijd een zorgverzekering af in december. Heb dat ook zo meegekregen vanuit huis. Kan je in het nieuwe jaar nog een zorgverzekering afsluiten? :exploding_head: Voel me echt dom dat ik dat niet wist!

Please bid voor mijn tentamen herkansing :woozy_face:

3 likes