Wat je even kwijt wil #32

Haha ik was vandaag ook al om 4 uur wakker helaas. Ben dus niet de enige geweest. Succes iedereen en aan de slag maar weer!

Teach me hoe ik dit mijn werkgever en patiënten man vertellen :joy:

Kwam net beneden en er lag overal confetti dacht ik, dus dacht al huh? Maar mn hond is even los gegaan op de folders en heeft ze allemaal verscheurd, feestje op de maandagochtend zo

21 likes

Helaas moet ik vandaag ook met de bus naar huis. Maar goed, heenweg overleefd. Dus terugweg overleef ij ook wel.

1 like

Ik ben zoooo moe en moet nog de hele dag werken. Wil het liefst naar huis en slapen.

1 like

Mijn man en ik hadden besloten dat we naar Nederland willen verhuizen, dus over enkele maanden willen we naar NL gaan. En dan zullen we onbepaalde tijd op mijn moeders zolder wonen. Nu hebben we dat verteld aan mijn moeder die zelf al lang geleden wilde dat wij komen maar ze reageert op Whatsapp steeds met ‘we hebben het er nog wel over’ :fearful:. Ik weet niet of ze me serieus neemt omdat het een impulsieve beslissing lijkt, maar het is dat niet. En ben bang dat ze het heel bezwaarlijk vindt dat we bij haar tijdelijk willen wonen.

Ze komt binnenkort hierheen voor vakantie, zal wel echt moeten tonen dat ik verantwoordelijk ben.

Oh my fucking days. Ben letterlijk al een half uur op me werk maar ben de eerste 2 uur altijd alleen. Dus ik ben hier gewoon aan het zitten, beetje werken, beetje bellen, beetje zingen. Dus haal ik net koffie zie ik ineens wat bewegen. Bang als ik ben schrik ik me helemaal de tering tyfus, is het een collega die ligt te slapen op een paar stoelen? Hij zegt happy new year en gaat gewoon weer verder pitten. Zoveel vragen nu, maar hij praat geen Nederlands. Voel me wel erg ongemakkelijk dat ik nu moet werken terwijl 10 meter verder iemand ligt te pitten op een maar stoelen onder zijn jas.

45 likes

:sweat_smile::joy::joy: wat ongemakkelijk! Kan echt niet

1 like

Ik droomde dat ik beviel van een BabyBorn. En toen ik m’n man in m’n droom wakker maakte was hij boos, want hij wilde slapen.

7 likes

Jaa toch en het gekke is dat hij verderop samen met wat andere collega’s woont. Letterlijk 5 minuten hier vandaan.

1 like

Ja misschien, maar die collega’s zijn toch thuis? Misschien hebben ze een fittie.

Ja, misschien. Ga het zo eens aan me werkgever vragen.

-weg-

Oeh ja zo lekker. Ik zou zeggen vanmiddag (of vanavond) lekker doen

1 like

Pfff ik werk weer eens thuis, maar voel nu pas hoe lusteloos deze baan me maakt :frowning: heb er gewoon geen zin meer in. Heb gelukkig vanmiddag een sollicitatiegesprek, maar weet nog niet of dat het wel gaat zijn.

Ik heb al 4 of 5 weken geen paard meer gereden en nu heb ik er op een of andere manier ook geen zin meer in? Heel raar. Heb vanavond wel weer een les staan en ga daar ook gewoon naartoe en ik ga er vanuit dat ik dan weer full penny modus ga

1 like

De meeste niet.
Maar de vrouw van mijn werkgever kwam net binnen en zei: Ohh die gek weer niet naar huis gegaan. Dus het zal wel :stuck_out_tongue:

Jeetje. Hoe reageerde de supermarkt op je klacht?

Schrok me helemaaaal de pleuris van het lucht alarm.

Ik had even niet door dat het de eerste van de maand was dus ik dacht dat er iets aan de hand was. Bleef gewoon chill zitten, heb echt nul kans om te overleven als er echt iets gebeurt.

4 likes