Wat je even kwijt wil #32

Ben alweer terug gereden en lig weer in bed. Ongeval op de route en geen trek om er daarom een half uur langer over te doen. Zouden ontbijt hebben op kantoor dus wat doe ik nu met 25 scones die ik gebakken heb?!?!

1 like

Morgen meenemen en neerzetten? Of misschien invriezen, had dat laatst met een brioche gedaan en met wat overgebleven oliebollen, ging prima.

Er moet wel echt jam en clotted cream op (droge scone isā€¦ een droge scone haha) dus dat is onhandig. Maar invriezen is wel een goeie!

Je kan er ook een "brood"pudding van maken.
Ik was gewoon teleurgesteld dat we niet genoeg oliebollen overhadden voor pudding variatie :sweat_smile:

Je bent terug naar huis omdat je er een half uur langer over zou doen?

20 likes

Ik heb precies ditā€¦ Niets vervelender dan wakker worden met hoofdpijn :sob:

Sterkte vandaag :muscle:

Ik was ook 1,5 uur voor mijn wekker wakker. Was nog wel zo blij dat ik wat langer kon slapen op de eerste dag na de vakantie. Niet gelukt. En geen zin :sweat:

1 like

Bus is niet op komen dagen. Dus duurt nu 1 uur en 15 minuten voor ik op mijn werk ben ipv 40 minuten. Kan de maandag nog jutter beginnen?

Ik droomde dat mn vriend vreemdging en toen werd ik boos op hem wakker. :unamused::triumph:

Ben speciaal vroeg uit bed gegaan op mn vrije dag om het oud papier bij de straat te zetten en zo te gaan sporten. Voel me nu alsof ik mn leven op orde heb. :upside_down_face::relieved:

13 likes

Doe ff normaal.

9 likes

Hahah dat nou toevallig niet

Ja, omdat ik thuis kan werken en mijn reistijd zonder file 70 minuten is en sneeuwbaleffect ook nog langere reistijd zou veroorzaken op de A50. Ik ga niet zomaar niet werken hahaha, maar dat was niet duidelijk in mā€™n eerste bericht

2 likes

Ben godse blij dat ik vandaag thuis kan werken.
In ander nieuws kwam mijn man er gister achter dat die Nederlandse Eminem - Stan parodie van Arjan Lubach en zā€™n cavia een serieus nummer was over een Nederlandse man die zelfmoord pleegde door de sloot in te fietsen. Hij zegt altijd al niet te luisteren naar de tekst van liedjes, dit bewijst het.

Jaloers?? Jij ligt zeker nog steeds in je bed te stinken :crazy_face::crazy_face:

Bijna anderhalf uur op werk en al zĆ³ veel mensen hier gehad met nieuwjaarswensen. Uitgerekend vandaag ben ik mijn desinfecterende handgel vergeten :triumph:

2 likes

Jup, ga zo nog even slapen tot een uurtje of 10.

1 like

Lui mormel :unamused::stuck_out_tongue_winking_eye:

Ben zo klaar met vuurwerk. Gewoon NU wordt er nog steeds van dat keiharde knalvuurwerk afgestoken.

Wat mij betreft knallen ze hun handen eraf. Echt geen medelijden meer mee. Zooo zat van dat kutvuurwerk.

1 like

Hoef vandaag helemaal niet te werken maar er zijn werkzaamheden in de straat en daarvoor moeten blijkbaar met veel kabaal allerlei borden worden neergezet om kwart over 7. Dan ga ik maar sporten :woman_shrugging: