Hmm is ook wel weer zo.
Ik lig in bed maar heb het koud en heb honger en snap niet hoe mijn levenskeuzes me hiertoe gebracht hebben???
Wat rot. Kan je de mensen en topic mss ontvolgen/op negeer zetten? Ik volg op insta nog maar 1 iemand die het deelt als ze naar de sportschool gaat en qua dieetpraat volg ik niemand. Ik volg juist wel mensen die bezig zijn met body neutrality voor de positive vibes:)
Mogelijk nog niet iconisch maar Donald Glover?
Dat programma De Battle vind ik eigenlijk heel raar en niet perse leuk, maarja Gertje he.
Hier op het forum vind ik het niet erg en mensen die het in het “echte leven” gewoon zomaar laten vallen ook niet. Sporten en eten horen eenmaal bij het leven. Maar al die reclames zijn gewoon om gek van te worden. Ik volg bijvoorbeeld wel kledingwinkels en die spammen nu nieuwe sportcollecties. In combinatie met de periode van het jaar is dat zo confronterend.
Ik volg gelukkig wel wat body positive mensen en gelukkig komen hun berichten vaak daarna, maar toch…
Waarom kan ik nou niet slapen terwijl ik normaal altijd al rond 10/11 slaap heb morgen ook nog eens mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan dus wil goed uitgeslapen zijn hoewel dat dus niet gaat lukken
Deze maand wordt zo druk dat ik niet weet hoe ik het allemaal ga bolwerken. Dus ik begin maar goed door morgen op (hopelijk) 5 uur slaap de week te beginnen
Ik wil meer vakantie
Wauw de wekker gaat over een half uur en ik lig al een uur wakker. Huilen dit😭
Herkenbaar. Lig al sinds 4.25 wakker en de wekker gaat hier over 50 minuten maar kan niet slapen.
Ik ben ook al een uur voor de wekker wakker, echt stom.
Maar op de een of andere manier heb ik dat altijd op maandag. Whyyy!?
Ik was ook echt veel te vroeg wakker. Ik vind het gewoon veel te spannend om met de bus naar werk te gaan.
Maarja auto is kapot.
Het is een boekverfilming en het boek speelt zich af in Amsterdam. Ben wel benieuwd naar de serie, het boek vond ik wel aardig.
Dankje!
Ik heb de eerste bus al gehad. Helaas net de overstap gemist.
Nou, tijd om eruit te gaan eindelijk.
Jammer dat ik me niet kan ziekmelden omdat ik onwijze hoofdpijn heb (vind ik). Begon gister middag en t is niet weggeweest. Mn spieren in mn nek/hals doen ook helemaal pijn en paracetamol helpt niet . Dit wordt een laaaaange dag. Kijken doet al zeer haha
Ik was ook een uur voor de wekker al wakker :s
Ben wakker gemaakt door een hongerige kat. Dat beest is dan zo opdringerig. Een poezenpoeperd is ook echt het eerste dat ik wil zien ‘s ochtends.
Dat ongeluk met die circusartiesten is natuurlijk kut voor ze, maar ik moest zo hard lachen toen ik hoorde dat het kwam doordat de tand van die vent afbrak
Net als zovelen: ik heb geen zin om te werken!