Wat je even kwijt wil #32

Waarom niet? Ik vond de preview er wel interessant uitzien. BBC maakt doorgaans mooie programma’s vind ik.

Oh ze maken wel mooie series, maar ik vind het persoonlijk heel raar kijken. Als ik Spaans oid was, had ik het waarschijnlijk sneller gekeken.
De kostuums waren wel echt lelijk.

1 like

Echt niet klaar voor dit einde van de kerstvakantie, totaal niet uitgerust en ben ook echt ongemotiveerd voor m’n studie de laatste tijd :pensive:

3 likes

Heb de quiz voor volgende week eindelijk af. Wat een gedoe zeg :sweat_smile:

2 likes

Hier ook een salsa en bachata danser :smiley: Die feesten in Hoofddorp zijn heel erg leuk! Fiesta deluxe heet het. Zelf ga ik graag naar een barretje in Haarlem. In de zomer kun je ook 1 x per maand terecht bij Mango’s in zandvoort. Echt een aanrader!

1 like

Heb eigenlijk best zin om te werken morgen (minus het vroeg opstaan), of kan dit beter in het biechttopic?

Danku! Was inderdaad echt superleuk!

Om maar even op mezelf te reageren. De nieuwe eigenaar van mijn robotje heeft hem de naam Helmut gegeven. En heef ondertussen de robot uitgeschakeld. Ik denk niet dat hij/zij zo blij was met het plotseling starten van de robot.

Sorry it wasn’t me

16 likes

Deze periode van goede voornemens is best lastig als je van een eetstoornis/sportverslaving af wilt komen.
Pfff ga weg je met veel te sexy sportoutfits en dieetrepen

Ik heb dit weekend voor het eerst trampolinegesprongen in zo’n hal en het was echt leuk, maar heb zóveel spierpijn.

4 likes

Ik probeer ook gezonder te eten (het is nu al twee dagen gelukt :stuck_out_tongue: ) maar het vervelende is dat ik echt merk dat mijn lichaam moet ‘afkicken’ van het slechte eten en snaaien? Zo denk ik al de hele dag aan mcdonalds en weet ik veel wat voor snacks en denk ik zelfs honger te hebben terwijl ik genoeg heb gegeten. Vind dit echt even een lastige periode

2 likes

Was van plan om vanavond hooguit 10 uur in bed te liggen zodat ik morgen (na 2 weken vakantie) fris en fruitig op werk zou zijn.
Maar nu lig ik dus met een doos tompoucen,blokjes kaas,koekjes én een zak chips in bed.Oh ja en Netflix aan.Echt,waarom ben ik zo? :woman_shrugging:t3:

7 likes

Mijn vakantie is afgelopen. Ben de enige met mijn functie in het bedrijf en heb 2 weken niet gewerkt. Alles zal wel torenhoog opgestapeld zijn. Huilen dit. :sob:

ik las dat je zin had in twerken😂

Ik ben bezig met het maken van een nieuwe motivatie brief en ik vind het echt zó verdomde moeilijk! Vooral om mezelf te “verkopen”.

1 like

Hallo het is al 23:18, morgen begint het normale leven weer waarom ben ik nog wakker

10 likes

Sorry voor deze boomer ingeving, maar ik kijk een interview met Elton John en denken jullie dat onze generatie ook zo iemand heeft? Zo veelzijdig, muzikaal, iconisch?

Ik heb het idee dat iedereen nu echt mwah at best is.

3 likes

ben nog steeds wakker

Aah fuck. Ik kan echt niet slapen maar ben vorige week al hele week thuis gebleven dus kan het niet echt maken morgen ook niet te komen maar ben klaarwakker? :sob: Fuck wat nu.

Gewoon in bed gaan liggen, dan rust je ook uit.

1 like